Bad Boys Assortiment

Iemand enig idee hoe ik zou kunnen achterhalen welke cake welke is op de film? Staat het effect op het potje zelf of?

Geweldig om te zien dat ze veel geld en moeite stoppen in het verstevigen van deze kleine potjes, zonder dat je het erg in de prijs kan terug zien. Dikke pluspunten voor Vulcan Europe!

Geweldig om te zien dat ze veel geld en moeite stoppen in het verstevigen van deze kleine potjes, zonder dat je het erg in de prijs kan terug zien. Dikke pluspunten voor Vulcan Europe!

Misschien zijn dit de vereisten in Zweden, want als je naar de foto's van een paar posts terugkijkt, zie je dat deze dingen ook naar Zweden worden geëxporteerd.

Misschien zijn dit de vereisten in Zweden, want als je naar de foto's van een paar posts terugkijkt, zie je dat deze dingen ook naar Zweden worden geëxporteerd.

Ja klopt, Vulcan zit onder een andere naam in Zweden. Zij verkopen nu al een paar jaar nog de Salute 1 verkocht onder de naam ´Shockwave´.

2 doosjes van deze meegenomen bij niks vuurwerk voor 65 per doos. Daarnaast hadden ze ook nog een pakket met 6 soortgelijke cakes voor 35.

Echt prima kleine potjes, schieten lekker laag met daardoor echt redelijke boeketjes met een leuke burst. Rammen ook lekker door denk 15 sec per pot. Die houtjes eronder is niet voor niets. Maatje had 1 potje laten vallen waardoor het houtje eraf was en dit potje viel direct om.

en, de moeite waard?

Jazeker, Gekocht voor net onder de €60,- en dan kan het ook geen kwaad om deze aan te kopen.

Perfect afgewerkte blokjes met een stabiele hout gemaakte plaat onder iedere cake. De "stijglading" is oer en oer hard ( vergelijkbaar met een degelijke nitraat uit belgie" de effecten zijn mooi het enige jammere is dat de effecten in de lucht niet dezelfde knal hebben als wanneer het effect de lucht inschiet.

Al met al toppotjes welke ik aankomend jaar indien dezelfde prijs zeker weer ga halen!

Hierbij onze straatfilm van de Bad Boys, leuk assortimentje voor in de vooravond.

Groetjes LVT

ik zit er ook over na te denken om deze eens te gaan kopen.. hij is inderdaad lekker en zo voor rond de €60,00 prima te doen.

Back
Bovenaan