Howling Ghost

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5027
Artikelnaam: Howling Ghost
Netto Kruitgewicht: 200 gram
Aantal Schoten: 300 schoten
Effectomschrijving: 60 salvo's van 5 schoten met fluit en crackling
Stijghoogte: 15 meter
Adviesprijs:
Adviesprijs 2020: € 17,99
Folderprijs 2020: € 15,99
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer]

O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

Nieuw Label

Bekijk bijlage 55126

Oud Label

5027_howling_2011.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg goed ding dit, goed harde fluit met een leuke tail en een moordend tempo.. dubbel en dwars zijn geld waard

Afgelopen oud en nieuw hebben wij er onderandere 5 tegelijk ontstoken, wat een geweld:)

Filmpje is hier te vinden.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je goede advies Kruitsnuiver.
En als jij zegt dat iets goed is dan is het ook goed.
Ik ga hem in december ook kopen. Fluitbakken horen er ook bij.

Hier nog een filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel fijn fluitblokje, toch wel mijn favoriet aangezien hij relatief vaak goedkoop is en het effect nog beter ook. De fluit is hard, maar er zit ook een leuke tail bij met de crackling aan het eind uiteraard. Tempo is waanzinnig, begin heel even rustig, maar gaat daarna ontzettend snel, zo hoort het te zijn. :)

Goed fluitblokje voor een goeie prijs :)

Meestal hebben de fluitbakken in deze prijscatagorie (15 á 20 euro) een laag tempo en magere crackling effecten, maar deze gaat wel goed tekeer.

Is het 60 salvo's van 5 of 5 salvo's van 60 hahahaha
Of is dit maar een deel van het filmpje :angel:?
In ieder geval gaaf om te zien!

Dit is het kleine broertje van de Screeming Cake, voor het geld is het een leuke cake, die net niet te lang duurt en ook nog eens een mooie, harde crackling heeft.

Zeker een fantastische pot en niet al te duur.
Goede gil gevolgd door crackling.
Dit jaar 3 tegelijk i.p.v 1 vorig jaar

Grtz

Dit is het kleine broertje van de Screeming Cake, voor het geld is het een leuke cake, die net niet te lang duurt en ook nog eens een mooie, harde crackling heeft.

Haha, ik denk dat je beter kunt stellen dat de Screeming Cake de grote broer is van de Howling Ghost:rolleyes: aangezien die eerder was.
Ik zie trouwens op het filmpje van www.onlinevoorverkoop.nl een aantal boeketten, hebben ze een yellow sky of iets dergelijks er naast gezet ofzo?:bonk:
:bye:

ik had hem dit jaar voor het eerst, en ik vond het een geweldige fluitbak. Hij heeft een lekker tempo en de fluit en crackling is lekker hard. ook duurt hij niet te kort en ook niet te lang. voor 16 euro moet je hem niet laten liggen!

Hier nog een filmpje

vond hem dit jaar wel erg snel gaan gingen niet per salvo van 5 bij mij maar de hee bak in een keer. met 3 seconden was ie op. (en vanwege de mist was dat ook het enige vuurwerk van 0.00 uur....

Dit blijft voor mij toch wel de topper onder de fluitbakken hoor, zeer goede fluit met een leuke tail en een super tempo.

Vorig oud en nieuw hadden we er dus 5 tegelijk gedaan en dat ging als een trein, afgelopen oud en nieuw hadden we er 8 tegelijk gedaan in combinatie met de Mantronix van Crown.
8 tegelijk was een gekkenhuis !!

Aanradertje hoor dit.

Ja, dan had je wel een érg snelle versie inderdaad, denk gewoon een productiefoutje, hoewel dan lekker geweld, is het toch wat zonde van je 16 euri. :wink:

Ik heb er 2 gezien met O&N, beide waren niet zo snel als voorgaande jaren, maar de fluit en tail zelf waren zeker net zo goed als altijd. Hoop dat ze volgend jaar weer flink doorrammen, dat vind ik toch wel nodig bij dergelijke cakes, hij was altijd zo top.

Voor 16 euri vond ik hem nu te traag, maar gewoonlijk zou ik het er zeker voor over hebben. :)

Dit vind ik echt een leuke fluitbak:) Heb er afgelopen jaar 2 meegemaakt, was echt een leuk spektakel!

erg leuke fluitbak... als deze goed af gaat :P

had er 2, 1 ging goed maar de andere was binnen 5 seconden weg.
best een geweld, maar toch best zonde...

:bye:

Back
Bovenaan