B2B Sterling Thunder 64 shots

Kan ik iemand blij maken met een kortingscode van 5,-? Je kan dan deze cake bestellen voor 35 piek.
Stuur maar ff een Pm als je serieus interesse hebt.

Alle 4 cakes tegelijk? :wink:

Het gaat hier om 1 64 shots cake! :)

"De Sterling Thunder is een fantastische kleine cake met groots effect. In deze uitvoering zijn er 4 kleine cakes samengevoegd tot een grote cake. Per cake loopt het tempo steeds sneller op, een echte qlimax! De Sterling Thunder vuurt 16 schoten af met de mooiste Sterling wit/zilveren effecten in samenspel met een geweldige knallading."

Is dus al voor ons doorgelont. Had deze al gezien maar nu ik hem nog een keer zie zit het toch te kriebelen om deze er ook bij te halen

Oh, Daar had ik overheen gelezen! Ik dacht dat het 4x de Sterling Thunder 16sh was, maar dan voor een actie prijs. In dat geval sla ik deze over.

Manman wat een geweld geeft deze! Langzaam oplopend naar meerdere schoten en op het eind 2 salvos van ong 8 p stuk en grote zilvere boeketten. Echt een topper! Jammer dat ik er maar 1 had. Volgend jaar zeker weer als het aan mij ligt.

Heb er twee net na elkaar laten afgaan wat een geweld zeg. Dit jaar een stuk of wat meer van bestellen.
Beviel me nog beter als vorig jaar.

Wat een gruwelijke bak blijft dit toch...hebben hem per 8 geschoten en dat zou eigenlijk achteraf de finale moeten zijn. Wat een geweld. Heerlijk!

Zet deze maar alvast op jullie lijstje, vorig jaar was dit een topper en dit jaar wederom. Heerlijke tempo versnelling zit erin en hele goeie blinkers, grote spreiding door de harde burst. Krijg er 6 voor 150 euro bij de plaatselijke dealer.

Wat een gruwelijke bak blijft dit toch...hebben hem per 8 geschoten en dat zou eigenlijk achteraf de finale moeten zijn. Wat een geweld. Heerlijk!

En hier nog even de film, een lucht vol blinkergeweld; 8x de Sterling Thunder 64s op een rij! De buurt werd verlicht en ze waren erg enthousiast, dikke aanrader!

Back
Bovenaan