B2B Meneer de Beuk

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1153
Artikelnaam: B2B MENEER DE BEUK
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: 25 schoten
Tube diameter: 20 mm
Effectomschrijving: Wil jij beukend het nieuwe jaar in? Dan is dit je nieuwe vriend; Meneer de Beuk! Deze 25 shots cake maakt serieus lawaai! Pure Ti-thunder met een paar rode parels!
Stijghoogte: 35-40 meter
Kartoneenheid: 16/1
Adviesprijs:
Adviesprijs 2020: € 16,99
Folderprijs 2020: € 11,99
Onlineprijs 2020: € 9,99
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

1553_MeneerdeBeuk_25shots.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldige naam voor een product en de beschrijving klinkt interessant. Houden we in de gaten.

De effect omschrijving komt overeen met de uitwerking zoals de Matrix de afgelopen jaren was. Leuk voor een product vergelijking.

Deze klinkt zeker leuk zeg, erg benieuwd wat ze hier van weten te maken.

Toch goed dat importeurs het nog proberen. Een knalcake maken die zich onderscheid en binnen de regels blijft qua volume. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Ik kan het lastig duiden hoe hard dit nou is, geluidskwaliteit is niet super.
Ik denk dat het afwachten wordt tot een straatfilm.

Ik ben al blij als er een mooi ti boeket op zit en de knal net zo hard als de max 30mm sier. Maar met een 20mm bombette is dat sowieso lastig. Nu zitten er ook een paar sterren in die er naar mijn mening niet in horen. Helaas.

Adviesprijs 2020: € 16,99
Folderprijs 2020: € 11,99
Onlineprijs 2020: € 9,99
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Ik ben al blij als er een mooi ti boeket op zit en de knal net zo hard als de max 30mm sier. Maar met een 20mm bombette is dat sowieso lastig. Nu zitten er ook een paar sterren in die er naar mijn mening niet in horen. Helaas.

Vind ik ook zeker storend, die sterren. Mooie vind ik dan wel dat het hier netjes in de omschrijving staat :applause:

Back
Bovenaan