Awaken

Dit was ook echt wel een leuk productje !! Heb hier echt zwaar van genoten. Eerst dat kleine fonteintje en dan daarna de hele straat verlicht en wat een druk zit daar achter zeg

heerlijk deze pot. Deze mag er nog lang blijven.
Eerst dat heerlijke lullige fonteintje. Familie stond beetje te kijken: Wat is dat nu?
En ineens de hele straat verlicht met een heerlijk knal. Topding.
greetzz

Dit was een geweldenaar..
Heerlijk .. had er 2 gekocht.. volgend jaar wil ik meer meer meer.

Is t ook mogelijk de Mine op een schietlont te zetten? (Dus de Mine los schieten). Met visco uiteraard ervoor. De fontein overslaan

Er waren in het verleden mensen op dit forum die dat deden met de Vette Marja van Marijn. Dan zou je direct de tube van de mine moeten onsteken, dus het lont wat die tube in loopt. Al zijn dat volgens mij wel meerdere tubes en de fontein is dan 1 tube.

Er waren in het verleden mensen op dit forum die dat deden met de Vette Marja van Marijn. Dan zou je direct de tube van de mine moeten onsteken, dus het lont wat die tube in loopt. Al zijn dat volgens mij wel meerdere tubes en de fontein is dan 1 tube.

Thanks, gaan we daar eens naar kijken. Leuk voor m'n show komend oud&nieuw namelijk om direct een mine te kunnen schieten :-)

Is deze aan te raden?
Heb meestal geen (losse) mines, dus kan me er moeilijk iets bij voorstellen, al de filmpjes er wel vet uit zien

Laatst bewerkt door een moderator:
Is deze aan te raden ?
Heb meestal geen (losse) mines, dus kan me er moeilijk iets bij voorstellen, al de filmpjes er wel vet uit zien

Met korting zou ik echt niet twijfelen, hij is normaal 11 euro en dat is al een mooie adviesprijs. Ik vind deze persoonlijk dikker dan de Vette Marja, die trouwens ook prachtig was hoor maar deze witte brocades verlichten heel je straat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker een aanrader. Ding gaat je echt verbazen in de straat. Als je langs een dealer komt zou ik hem zeker mee nemen, zelfs meerdere keren.

Oké, top!
Dan ga ik er een paar bestellen. :)
Je krijgt steeds meer van dit soort fonteinen in combinatie met een Mine aan het einde. Zie er bij sommige dealers wel 3 of 4 verschillende staan, maar deze lijkt me toch wel het beste :)

Weet iemand of deze ergens in Apeldoorn of omgeving te koop is? Ben al een tijdje opzoek, maar nog nergens kunnen vinden. Ook de omlabelingen nog niet.

Vorig jaar verkochten ze deze bij Vuurwerkland Voorst. Of dat dit jaar weer zo is weet ik niet.

Ga ik even informeren, bedankt voor de tip! Ik heb inmiddels ook alle Lesli dealers in de buurt een mail gestuurd of ze de omlabelingen hiervan kunnen bestellen :).

Back
Bovenaan