Avp

Wat een gedoe om een naam zeg.
Beetje kinderachtig, net of jij patent op die naam hebt.
Lijkt me gewoon een algemene naam voor een vuurwerkforum.
Verder moet ik melden dat avp mij positief verrast heeft!!
Vind het in het café wel een beetje een dooddoener met dat ge*** steeds over een rondje met een foto erbij maargoed.
Informatief is het forum beter als voorgaande jaren, lay-out vind ik persoonlijk ook beter, de functies zijn duidelijker en het komt ook wel wat gezelliger over.
Zo rond oktober zal ik wel een mooie conclusie kunnen sluiten, vind het daar nu nog te vroeg voor.
De start is iniedergeval goed gegaan!
Complimenten, had ik echt niet verwacht!

PyroFM 27 December 23:00 tot **:** (speciale nachtbrakers uitzending)

Ja daar zijn we weer ! met een nieuwe PyroFM, en niet zomaar een PyroFM maar een hele speciale PyroFM

Op donderdag 27 December veranderen wij weer de ProFM studio in onze eigen PyroFM studio !

Deze uitzending zal een hele speciale uitzending worden, we starten rond 23:00 en gaan door tot een uur of 8 in de morgen. In deze uitzending gaan we aftellen naar de start van de verkoop !

Uiteraard hebben we weer veel plek voor gezellige telefoon gesprekken, en proberen we contact te maken met een aantal verkooppunten, en noem maar op.

MAAR er is veel meer deze nacht, zo gaan we een aantal zeer mooie prijzen weg geven met knotsgekke prijsvragen!

Het prijzen overzicht vind je in dit topic : http://www.avpvuurwerk.nl/showthread.php?t=4889

Deze nacht hebben wij ook een live verbinding met de Rijswijkse vuurwerkhal i.v.m. de freakverkoop en hebben wij een aantal live Dj's in de studio.

Zorg dus dat je deze speciale uitzending niet mist en "bekijk en volg dit alles via www.pyrotv.nl

Laatst bewerkt:
Vanavond rond 18:15 is Arjan te horen bij Radio 538 in de show van Frank Dane. Het onderwerp is natuurlijk vuurwerk.

Vanavond rond 18:15 is Arjan te horen bij Radio 538 in de show van Frank Dane. Het onderwerp is natuurlijk vuurwerk.

ik heb geluisterd vandaag , was wel een leuk stukje het ging er over wat je dit jaar het beste kon kopen aan vuurwerk, het ging dus over 500gram cakes en doorlont bakken, en natuurlijk vuurpijlen:p

later toen arjan ophing zaten de dj's nog te discuseren over een 100k rol hoe je die aan moet steken , zij 1 van de dj's ja je moet hem niet bij de lont aansteken (want dan knalt hij in je hand!) maar bij het papierje! ik lachte me kapot:bonk:

--pyro99:bye:

Dus Arjan VS Bonte. Wordt je ook niet veel wijzer van want die gaan beiden het "illegale" vuurwerk de schuld geven. Moet Arjan nog mee uitkijken als je "Belgische Sponsers" op je site hebt staan. Als die Arno een beetje in je verdiept hebt krijgt hij die direct om de oren!

Inderdaad heb ik wat gemist? ik ging net even kijken en er staat dat ze 1 sept 2013 weer terug zijn :shocked:

AVP is geopend, goh is het al 1 september :p

Denk een foutje van Arjan, of hij had er gewoon geen zin meer in haha

Ligt het aan mij of zijn ze weer aan het testen bij AVP? Volgens mij ligt de site er weer uit namelijk...

Back
Bovenaan