Ook via deze weg en via dit topic namens mij/AVP iedereen een mooi, gezond en vooral "knallend" 2024 toegewenst!

De kruitdampen zijn nog maar net opgetrokken maar we hebben op ons YouTube kanaal inmiddels de afgelopen dagen al weer wat videos geüpload en gaan natuurlijk gewoon door dit jaar! Ook doen we vanavond nog een AVP Livestream voor de liefhebbers die na willen praten en terug willen blikken hoe 31 december en 1 januari verlopen is...
Allereerst wat "cake van het jaar" bij de liefhebbers had moeten zijn en waar veel over gesproken werd maar helaas niet echt uit de verf kwam! Er is al genoeg over gezegd en denk dat ze bij EVO en in Veenendaal wel even zullen napraten over deze unit. Ik heb het over de Pretty Hardcore!
Wij hebben hem echt als slecht ervaren en was de 99 euro verkoop consumentenprijs totaal niet waard. Wat er aan de hand was weet ik ook niet want ik begreep dat bij anderen het nog 10 seconden langer duurde, maar dit leek haast wel een productiefout. Kwam totaal niet uit de verf en zelfs omstanders hadden zoiets van "was dit het nou" en dat waren geen vuurwerkkenners... dan weet je het wel. Wel jammer want heb EVO nog steeds hoog zitten, maar dit is geen goede ontwikkeling.
Kijk mee en zie wat ik bedoel, dit was echt een aanfluiting!
Wat WEL heel goed uit de verf kwam was weer de Noi-Z! Blijft een dikke prachtige bak en deze bewaren wij meestal tot op het laatst zodat we er echt van kunnen genieten. De Noi-Z is en blijft gewoon een lekkere rambak met zeer brede z-shape waaier effecten. Wij hadden nog een 2019/2020 exemplaar weten te bemachtigen en wisten na het lontje aansteken meteen weer waarom dit echt de moeite waard is! Voor in een straat is dit gewoon haast niet te doen en merk je dat dit echt een dikke bak is.
Deze compounds van Original/Zena zijn meer dan hun geld waard. Mooie effecten en mooie variatie erin. We schoten de Dahlia Plum Box en was weer genieten!
Per 3 tegelijk! Deze fonteinen van Bugano/Weco blijven regelrechte toppers! Zeer mooie en felle uitwerking én ook nog eens bijna 6 meter hoog! Als je ze kan bemachtigen zeker eens doen en proberen!
Een wel hele aparte fontein van Bugano/Weco... Unicorn scheetjes! Wie verzint dat dan?!

Maar een prima fontein (omlabeling van de oude Pink Stars) maar het idee is natuurlijk wel leuk!
We hadden ook een 30mm cake van WECO met 13 dikke zilver wervel uitwerkingen! Deze heeft 13 schoten, maar mag van mij in een 30 of 40 shots cake komen!
En ook de Break Out van de Poema lijn van Wolff was genieten! Waanzinnig mooie bak en 100 schoten genot met 30mm tubes!
En we zijn zoals gezegd ook weer live vanavond vanaf 21:00u! Check de stream en doe gezellig met ons mee om na te praten over jouw belevingen van de afgelopen weken/dagen!
Livestream:
Allen dank voor de support en hou ons in de gaten want het is niet klaar nu met uploaden of livestreams! We blijven de nieuwtjes uit de vuurwerkbranche op de voet volgen, gaan weer podcasts opnemen en meer! Dus hou het in de gaten, abonneer en druk op het belletje om notificaties aan te zetten zodat je niets mist!
Groet en tot snel!
Arjan