Avp

Arjan mag ik je ook bedanken voor de leuke pyropodcast! Was oprecht leuk om te luisteren en het gaf mij een oprecht gevoel van O&N zoals ik dat vroeger als klein jochie ervaarde!

Arjan mag ik je ook bedanken voor de leuke pyropodcast! Was oprecht leuk om te luisteren en het gaf mij een oprecht gevoel van O&N zoals ik dat vroeger als klein jochie ervaarde!

Wel jammer van die ene pipo die 4 keer belde en steeds als iemand anders zich voordeed…

Een dikke compound winnen vanavond? We verloten onder de AVP YouTube abonnees en leden in de chat de 100 shots Full Assault compound van Wolff! Check de AVP livestream vanaf 21.00u en maak kans op deze dikke prijs! :droolthum

Zien we je vanavond van 21.00u tot 23.00u?!
Ik zit er weer klaar voor met m'n vuurwerk overhemd!

Groet!
Arjan

Was weer op pad hoor! Deze keer was ik bij Frits Broks van de Rijswijkse en Zoetermeerse Vuurwerkhal! Check de video en laat even weten wat je er van vond! :handsup:

Het is weer vrijdag dus we waren weer live als vanouds! Ook deze avond gaven we weer leuke prijzen weg.. 2x een dikke stormaansteker namens koopjegadget.nl én een mooie compound van Wolff Vuurwerk, de Pyro League!

Check de livestream nog eens hier op je gemak als je terug wil kijken of omdat het niet uitkwam! :thumbsup:

Elke vrijdag van 21:00u tot 23:00u en richting de verkoopdagen gaan we nog wat vaker live!

Groet,
Arjan

AVP! Wat was dan fantastisch. Uren op doorgebracht en ik weet nog dat toen ik, ik meen in seizoen 2005/2006 de complete collectie van de Vuurwerkreus won, het voelde alsof ik de Staatsloterij had gewonnen! Geweldige jeugdherinnering. Dus nogmaals: bedankt!

Leuk om te lezen! Ja we hebben in die 25 jaar duizenden en duizenden leden en bezoekers vermaakt met de site, forum en alles wat we er nog omheen deden (PyroFM, livestreams enz)

Prachtig om te zien dat sommigen er echt mee opgegroeid zijn en het nog steeds kennen. Ik lees wel eens "AVP leven die nog?" maar dan heb je wel onder een steen geleefd hoor! :bonk: We zijn er inderdaad even 2 jaar uit geweest qua forum maar altijd wel actief gebleven met Facebook, Youtube enz.

Maargoed, ik denk dat ik weet wie jij bent want er is toen nog een foto genomen van de winnaars in Oud-Beijerland! Ik heb die foto ergens nog wel op een backup van een backup mapje dus zal eens kijken. Jij staat op de foto met een bruin jasje als ik het goed heb? Ik een Vuurwerkreus trui en was druk met de bunkers in die tijden daar haha.

Ja.. waren mooie tijden al zeg ik het zelf.. toen kon ook van alles wat je je nu niet meer voor kan stellen :blink:

Maar superleuk om te lezen. Ben wel benieuwd wat anderen aan herinnering hebben qua AVP. We/ik zullen vast niet alles goed gedaan hebben in die 25 jaar maar laat het vooral weten!

Groet,
Arjan

Hallo Arjan, bedankt voor je reactie. Ik meen inderdaad dat we wel op de foto zijn gegaan toen. En weet ook nog dat je mij toen hebt rondgeleid. Waren zeker mooie tijden! Ik had inderdaad gemist dat het op Facebook en Youtube gewoon door was gegaan. Maar dat is geen probleem, dan heb ik wat te kijken...:wink:

Ja snap het hoor, ik weet ook dat veel "oud" leden andere dingen zijn gaan doen en iedereen is gewoon ook ouder geworden natuurlijk. Ik heb inmiddels ook 3 kids dus dat hadden we 20 jaar geleden ook niet kunnen bedenken haha!

Ik ga die foto nog even opzoeken en plaats hem hier dan wel. Mocht je AVP willen volgen op YouTube of weer mee willen doen met inmiddels ruim 530 actieve leden op de Discord kan je altijd even kijken natuurlijk. De link staat in mijn handtekening hier ;)

Vanavond waren we weer live! Deze keer ging de 4e prijs via Wolff Vuurwerk eruit... de Twilight van Poema compound!

Afgelopen 4 weken hebben we mooie prijzen weggegeven zoals Pyrotorches (namens koopjegadget.nl) en dus ook via Wolff.

Check de stream hier als je vanavond niet kon kijken of nog eens terug wilt kijken:

Volgende week doen we een Pyro/Kerst stream dus zet het alvast in je agenda! 22 december van 21:00u tot 0:00u! ja je leest het goed, een uurtje langer dan normaal! :yes:

Tegen de verkoop en laatste dagen van het jaar zijn we ook nog een paar keer live, abonneer je op ons YouTube kanaal en zet notificaties aan om niets te missen.

Tot dan!

Groet,
Arjan

NIEUW! NIEUW! NIEUW!

Vanaf NU kan je "exclusief" AVP Brons, Zilver of Goud member worden op ons YouTube kanaal! Check het snel en bekijk wat je voordelen zijn. Je kan als exclusief lid mooie voordelen zoals vooraf filmpreviews, nieuwtjes en directe chats opties krijgen. De komende tijd zal ik nog meer mooie exclusieve opties toevoegen, hou hrt in de gaten!

We kunnen er bijvoorbeeld voor kiezen om nieuwe uploads eerst aan exclusieve leden laten zien en daarna pas aan het overige openbare publiek, of tijdens livestreams een aparte stream/chat waarin je exclusief kan chatten met ons, maar ook met elkaar!

Check de verschillende mogelijkheden per niveau hier en meld je aan: https://www.youtube.com/channel/UCcnHpshor4XCtlLsFd2LBnQ/join

We hebben al wat exclusieve leden mogen verwelkomen, zien we jou ook snel? Als je 1 van de opties neemt kan je gewoon per maand zonder problemen opzeggen, je zit er niet aan vast...

Mocht je overigens helemaal nog niet geabonneerd hebben op ons kanaal ook even doen hoor, we gaan goed en steeds meer vuurwerkliefhebbers weten ons te vinden maar we willen natuurlijk zoveel mogelijk abonnees zodat we een groter publiek kunnen en mogen bereiken en nog mooiere filmpjes kunnen maken. Abonnee worden is helemaal gratis en kan in 2 seconden via deze link: https://youtube.com/c/AVPVUURWERK?sub_confirmation=1

Alvast bedankt en we zien je heel graag op ons YouTube kanaal!

Vandaag waren we bij Wolff Vuurwerk en konden even op de koffie om bij te praten over de leveringen en laatste nieuwtjes van dit jaar. Haast alles is binnen op een paar (kleine) artikelen na. Wolff heeft het qua importeren en weer transporteren naar de dealers dus goed voor elkaar!

Gelukkig weinig afkeur en ook al weer bezig met nieuwe artikelen voor het jaar 2024. We keken kort even mee in de showroom met groot liefhebber en medewerker Lucas Shia. Na een korte uitleg in de bunkers ging de camera op zwart... begin 2024 hebben we weer een afspraak met Wolff om op de koffie te gaan en te praten over de nieuwe acties die we gaan voeren en meer info vanuit Twello!

Namens AVP danken we Wolff Vuurwerk wederom voor de gastvrijheid en kijken uit naar de samenwerking in de komende jaren!

Welkom bij een nieuwe AVP Livestream en deze keer de 2023 KERST Editie!!

We praten tijdens de livestream over vuurwerk gerelateerde zaken, reviewen artikelen van importeurs en dealers, eten oliebollen, geven mooie prijzen weg en zijn er natuurlijk ook voor de gezelligheid! Heb jij een opmerking of wil je ons iets laten weten of vragen tijdens de live? Stuur dan een reactie in de chat en we lezen hem waarschijnlijk wel voor! Je kan zelfs bellen met de AVP studio, dus doe lekker met ons mee en kom in de uitzending! :-)

Voor deze speciale uitzending net voor de kerst zijn we er een uurtje langer.. namelijk van 21:00u tot 0:00u!

Nog 1 nachtje slapen voor de start van de landelijke verkoop in Nederland! Welkom bij een nieuwe AVP Livestream! We praten tijdens de livestream over vuurwerk gerelateerde zaken, reviewen artikelen van importeurs en dealers en zijn er natuurlijk ook voor de gezelligheid! Heb jij een opmerking of wil je ons iets laten weten of vragen tijdens de live? Stuur dan een reactie in de chat en we lezen hem waarschijnlijk wel voor! Je kan zelfs bellen met de AVP studio, dus doe lekker met ons mee en kom in de uitzending! :cool:

Voor deze speciale uitzending 1 dag voor start van de landelijke verkoop zijn we er van 21:00u tot 0:00u!

Ga naar de AVP Vuurwerk Discord Server voor veel informatie door kenners en de grootste liefhebbers van vuurwerk. Je kan ons vinden via: https://discord.gg/avpvuurwerk

Back
Bovenaan