Avp

En ook deel 4 is inmiddels af.. :thumbup:

Deze kan je morgen (zondag 9 januari) zien vanaf 10:00u!

In deze aflevering zie je nog een deel van de demo met prof blokken, watercakes en gaan we de dag erna ZELF een stooksessie houden en klooien op het schietterrein met klein spul! :bonk:

Check het dus morgen op het AVP Youtube kanaal!

https://www.youtube.com/c/AVPVUURWERK

En hij staat live!

Deel 4 waarin we nog een deel demo meemaken en zelf gaan stoken op het test terrein! :yes:

En daar is hij dan... deel 5 staat sinds vanmiddag online!

Dit is ook meteen het laatste deel want de beelden die ik nu nog had zijn niet voor uitzending geschikt, en is als we toerist spelen in Changsha.. Daar hebben de vuurwerkfreaks niets aan natuurlijk.. :p

Dus bij deze, iedereen bedankt voor het vele reageren, kijken, liken en abonneren op ons kanaal! Laatste dagen is de teller wel omhoog gegaan zeg! :thumbsup:

Het laatste deel:

Wat een heerlijk topic is dit toch, zo gaaf om alles weer terug te zien he !

Arjan, kun je deze wedstrijd nog herinneren van je? Wat een tijden waren dat zeg, helemaal los met Moviemaker en SD camera's :D

Ha die Thunderboy!

Thanks! Ja dat waren nog eens tijden haha.. Aan die wedstrijden werd goed aan meegedaan en iedereen druk ermee inderdaad hahaha! Alles was nog SD en 3 of 5 megapixel kwaliteit omdat we in die tijd nog geen 48 Megapixel telefoontjes hadden!

Ik heb zelf ook nog oud materiaal van de jaren 90 en begin 2000 gevonden en dat was allemaal oud camera spul met HI8 bandjes erin van m'n ouders, veel onscherp en kleur was in het donker al helemaal een probleem met vuurwerk. :p

Dat is ook de reden dat ik het niet upload want kwaliteit is soms echt om te janken en moet het allemaal omhoogwerken naar in ieder geval 1280x720 of liefst hoger..

Ach, we hebben het meegemaakt en in die tijd was het meer stoken dan alles vastleggen.. dat is nu wel anders :handsup:

Trouwens..

Had hem hier nog niet gepost, maar op veler verzoek kreeg ik de vraag of alle China afleveringen ook als 1 upload geregeld kon worden, dat is dus ook gefixt! :thumbsup:

Voor wie aflevering 1 t/m 5 nog niet gezien had en in ruim 52 minuten in 1x wil genieten van onze trip, hierbij:

Rond 2008/2009 verkocht Zena/Original België een pijlen box waarin allemaal pijlen verbonden zaten die je met 1x aansteken afstak! We weten de naam niet helemaal meer precies maar het was voor die paar seconden wel een geweld zeg! :droolthum :p

(we kregen op het Youtube kanaal van iemand door dat dit de Sagitta rocketbox van Thor was? Iemand hier die dit kan bevestigen? Kan er helemaal niets meer van vinden...)

EDIT: Zie nu pas dit, 25 pijlen...: http://www.xtremerides.nl/Vuurwerk/SagittaThor.htm

Rond 2008/2009 verkocht Zena/Original België een pijlen box waarin allemaal pijlen verbonden zaten die je met 1x aansteken afstak! We weten de naam niet helemaal meer precies maar het was voor die paar seconden wel een geweld zeg! :droolthum :p

(we kregen op het Youtube kanaal van iemand door dat dit de Sagitta rocketbox van Thor was? Iemand hier die dit kan bevestigen? Kan er helemaal niets meer van vinden...)

EDIT: Zie nu pas dit, 25 pijlen...: http://www.xtremerides.nl/Vuurwerk/SagittaThor.htm

Funke heeft dit toch ook? raketten orgel

Haha.. ja dank! Zeker leuk om te zien. Veel materiaal en opnames is nooit gebruikt en dat is zonde natuurlijk :D

Heb zojuist weer een upload gedaan, wie herinnert zich de PyroFM shows nog? We hebben veel gekke dingen gedaan toen, gaven veel vuurwerk weg en gekke luisteraars aan de telefoon haha. Van 27 op 28 december 2012 deden we een "nachtbrakers" uitzending waar we ruim 10 uur live radio maakten vanwege de start van de landelijke verkoop dat jaar op 28 december. De hele nacht draaiden we lekkere muziek, hadden we dj's in de studio met een setje en gaven we dus vuurwerk weg.

Hier 1 van de winnaars, check hoe dit ging! :p

Ha die Thunderboy!

Ik heb zelf ook nog oud materiaal van de jaren 90 en begin 2000 gevonden en dat was allemaal oud camera spul met HI8 bandjes erin van m'n ouders, veel onscherp en kleur was in het donker al helemaal een probleem met vuurwerk. :p

Krijg spontaan disco-crackling flashbacks :blink:

Vanmiddag zijn er weer wat videootjes geüpload van de PyroFM "Nachtbrakers uitzending" die we in 2012 verzorgde.. gewoon alweer 10 jaar geleden! :bonk:

We hadden van 27 op 28 december ruim 10 uur live radio achter elkaar in de avond/nacht/ochtend gemaakt vanwege de start van de verkoop (die begon in dat jaar op 28 december omdat er een zondag tussen zat)

We gaven in die uitzending voor meer dan een paar duizend euro aan vuurwerkprijzen weg! Luisteraars die iets wilde winnen moesten vaak een opdracht doen (slaan op een pan, aanbellen en dat soort dingen. Ja.. heel flauw eigenlijk, maar we moesten er wel om lachen! :p

Veel freaks die niet konden slapen konden de hele nacht luisteren naar de stream, sets van dj's, meekijken met de webcams en chatten. Het was erg druk, geloof dat er iets van 300 tot 400 man aan hingen op het hoogtepunt dat was wel gezellig. Tegen de ochtend gingen de winkels open en om 08:00u waren wij klaar.

Voor wie het nog eens leuk vind om nog eens te zien kan eens kijken:

En naar de PyroFM playlist! ;)

https://www.youtube.com/watch?v=rFpRkBKRdLM&list=PLhHbaveVQDzWdN5fRHNbQqVymiQuNJWfX

Heb er weer 2 hoor! :cool::p

De eerste is een korte samenvatting van diverse Original en Alpeco matten en knallers van onze Oud & Nieuw in 2007/2008...

En de laatste is gisteravond nog in elkaar gezet. Vond nog beelden van de opbouw en backstage tijdens de vuurwerkshow van de Geelse Kanaalfeesten in Geel (België) op 11 juli 2009. Deze show stond ook wel bekend als "de show die totaal niet liep en veel was verkeerd gegaan" maar dat mag de pret niet drukken en check dus snel de beelden van de opbouw met een finale van meer dan 800 knalbommen/salutes!

Laat natuurlijk even hier of op Youtube weten of je het wat vond, alvast super bedankt en abonneer even als je dat nog niet gedaan hebt. Er komt veel meer mooi materiaal aan en dan blijf je als eerste op de hoogte! :thumbsup:

Wat een heerlijke beelden allemaal Arjan! Vanochtend het reisverslag naar China zitten kijken. Wat een paradijs moet dat zijn om daar als liefhebber rond te lopen.
Voor mij is het, net als velen, ook allemaal ooit begonnen op AVP. In mijn jonge jaren keek ik altijd al reikhalzend uit naar het moment dat de folders net na sinterklaas weer op de mat zouden vallen. Al mijn vrienden waren op zijn vroegst pas na de kerst met oud en nieuw bezig. Via AVP kwam ik erachter dat er veel meer mensen bezig waren met vuurwerk zoals ik. Na wat jaartjes meelezen heb ik toen ook rond 2006 een account aangemaakt.
Al ver voor september was ik aan het aftellen naar het moment dat het forum weer open ging. Toch had het altijd wel iets dat je in de zomer niet online kon. Ik kan mij de verslagen met Pieter nog heel goed herinneren. Evenals de PyroFM uitzendingen. Ontzettend sfeervol was het altijd.
Heel tof dat je zoveel voor mij nostalgische beelden weer aan het uploaden bent!

Bedankt voor je reactie Plintje! Leuk om te lezen dat voor velen ooit begonnen is op AVP :handsup:
Die tijden was het allemaal wel anders dan nu, maar we geven niet op en blijven doorgaan zolang het kan!

2 dagen geleden hebben we weer een nieuwe video geüpload, deze keer de opbouw van Sail 2010. Nick van der Veen (Cameo) van het Vuurwerkmuseum kwam hoogstpersoonlijk langs met zijn camera via de Amsterdamse grachten om eens een kijkje te nemen op het ponton met al het moois. Dit is trouwens 1 van de weinige video's waarin ikzelf een keer wordt gevolgd tijdens de opbouw aangezien ik meestal degene ben die de beelden maakt... :p

Hier kan je het checken:

Omdat het erg rustig was op de site staat onze URL www.avpvuurwerk.nl nu omgeleid naar ons Youtube kanaal. Nog niet geabonneerd op dit kanaal, en wil je AVP supporten? Klik dan op deze link: https://bit.ly/3KIdR9V

Oke dan, we gooien het vanaf nu even over een andere boeg voor wie nog geen abonnee is van het AVP Youtube kanaal.

Check de korte video en het zal dan wellicht meteen wel duidelijk worden, laat van je horen en doe mee! :thumbsup::tongue2:

Abonneren kan hier: https://www.youtube.com/AVPVUURWERK?sub_confirmation=1

ps. vanmiddag is er vanuit het systeem een mail gestuurd naar alle leden, helaas is er wat fout gegaan en ging de mail er opeens meerdere keren uit. Mocht je het als vervelend (of spam) hebben ervaren, 1000 maal sorry! Zal niet meer gebeuren! :wink:

Groet,
Arjan

Afgelopen dagen weer wat vids geüpload van mooi spul wat we afgestoken hebben afgelopen jaren. :cool:

Vuurwerkmania - Mei Tai Tailgate 270 shots | straatfilm

Zena Vuurwerk - Snapte?! Box 2.0 | 144 shots | straatfilm

Piromax - Amazing Set | 100 shots | straatfilm

Luypaers - Costa Rican Cougar | 144 shots | straatfilm

Luypaers - Maltese Tiger | 116 shots | straatfilm

Check ook onze andere video's en registreer je! Doe natuurlijk ook een duimpje omhoog als je het leuk vind wat we doen.. Abonneer je nu op dit kanaal, het is namelijk gewoon gratis! :-) https://bit.ly/3KIdR9V

Owja.. donderdag 3 februari en vrijdag 4 februari even wat groter spul... ik zeg 1 woord: Triplex! :yes::handsup:

Back
Bovenaan