AVP Collectie in samenwerking met Broekhoff

Afcajax

VWC lid
Even een quotje van Arjan over de nieuwe AVP collectie in samenwerking met Broekhoff Vuurwerk.

Na maanden overleg en ontwikkeling is er weer een nieuwe samenwerking ontstaan met de zeer bekende (en grootste) Nederlandse importeur Broekhoff Vuurwerk uit Dronten!

Al in januari 2008 zijn er gesprekken geweest of er interesse was in een complete AVP-lijn en na overleg en beraad zijn we daar ook goed uitgekomen. Vanaf dit jaar komt er dus een AVP collectie op de markt met mogelijkheid tot uitbreiding van het assortiment in dezelfde stijl.

Er is voor nu gekozen voor de volgende producten:

- Een 70 shots V-shape cake

- 4 stuks 40 gram pijlen in een box

- 3 cakes in een box (of eventueel los te koop bij de dealer)

Het betreffen hier (nog) geen 500 grams artikelen omdat we eerst willen bekijken hoe e.a. zich ontwikkeld, maar er zijn nu alweer gesprekken gaande om dit uit te gaan breiden met zwaardere cakes en er zijn ideeën genoeg.

Door de Olympische Spelen en nog wat late aanpassingen in de cakes verwachten we de eerste zending in oktober/november. Dan gaan we het allemaal filmen en zetten we het uiteraard op deze site maar dat melden we hier dan weer als eerste, tot die tijd moeten we het even doen met de foto's.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd, ik vind het toch niet zo aantrekkelijk uit zien als de AVP500,
maar daar gaat het niet om. Maar is dit 200 grams of misschien nog 300?

cool, ik ben heel benieuwd naar de effecten en ook naar de prijs.

Vind het een heel goede zet van broekhoff, ze nemen de "freaks / liefhebbers" nu serieus.

Een beetje kort door de boch Tresher, zolang er nog geen filmpjes van de producten zijn vraag ik me af hoe jij weet dat we serieus worden genomen..volgends mij worden we dat namelijk al (XXL lijn bijvoorbeeld vorig jaar), heb niemand gehoord over vuurwerk dat er niet is maar wel een grote vraag naar is.

Daarnaast vond ik de AVP pot van vorig jaar geen super ding, ben benieuwd wat ze nu voor ons in petto hebben..:wink:

Riekt het hier nu al naar achterdocht? :wink: Wie weet heb ik de producten al lang gezien maar wil ik ze nog niet delen met de rest.. jij kan toch niet in mijn agenda kijken wat ik allemaal doe of bespreek met Broekhoff?

Denk je dat ik dit verzonnen heb? Er word wel degelijk gekeken naar wat de liefhebbers willen maar ik kan me niet herinneren dat de effecten die in de AVP cakes zitten nou ook echt bepaald zijn door de forums.. Ik ben er zelf namelijk altijd nog bij, al bekijk ik wel waar veel vraag naar is.. :bye:

Een beetje kort door de boch Tresher, zolang er nog geen filmpjes van de producten zijn vraag ik me af hoe jij weet dat we serieus worden genomen..volgends mij worden we dat namelijk al (XXL lijn bijvoorbeeld vorig jaar), heb niemand gehoord over vuurwerk dat er niet is maar wel een grote vraag naar is.

Daarnaast vond ik de AVP pot van vorig jaar geen super ding, ben benieuwd wat ze nu voor ons in petto hebben..:wink:

Ik ga ervan uit dat Arjan zijn naam niet zal verbinden aan lijn waar hij zelf niet achterstaat. En aangezien dat Arjan wel weet wat de liefhebbers willen zien ga ik ervan uit dat het wel goed zit :wink:

En daarbij komt dat er dat er genoeg importeurs zijn die hun kop in het zand steken wat betreft de internet community, ik noem geen namen.....

helemaal niet kort door de bocht dus naar mijn mening :bye:

Gefeliciteerd Arjan met je nieuwe AVP collectie.
Ik vind het een prachtig design, kleurrijk, zoals het hoort te zijn.
En ik vind het een uiterst slimme zet van je om met een van de grootste importeurs in zee te gaan. Want op deze wijze zal je collectie ook in veel winkels verkrijgbaar zijn.
Chapeau !!

waarom niet een vuurwerkcrew collectie?! zou mooi zijn met dat oranje enzo. of is dit niet haalbaar?

Gefeliciteerd Arjan en de anderen van AVP, nu het 10e jaar hard werken voor de site, maar het heeft al veel vruchten afgeworpen, nu zelfs een hele lijn. :D
Het ziet er strak uit, vind het zeker mooi staan, nu de inhoud nog haha, maar dat zullen we vast en zeker z.s.m. zien. :wink:

Ik heb begrepen dat Broekhoff de winkeliers nog af gaat om te kijken wie het in zijn assortiment wilt opnemen, maar zijn er al winkeliers die zonder twijfel hebben toegezegd?

mooi label

mooi label

Moet zeggen dat het een serieus mooi label is. En qua effect zal het zeker ook de moeite waarde zijn kan ik me voorstellen.

Nu nog de grote vraag, Hoe duur gaat het worden ongeveer?
Maar ik moet zeggen het ziet er gelikt uit hoor!

waarom niet een vuurwerkcrew collectie?! zou mooi zijn met dat oranje enzo. of is dit niet haalbaar?

AVP is toch heel wat anders dan vuurwerkcrew. Omdat AVP jaarlijks toch echt meer bezoekers trekt dan vuurwerkcrew, en omdat de site al langer bestaat (en dus bij een veel groter publiek, waaronder niet-freaks, bekend is) zullen importeurs sneller vertrouwen hebben in succes met AVP.
Dus het lijkt me nu nog niet mogelijk om een vuurwerkcrew collectie te beginnen. Gelukkig groeit het aantal leden en de activiteit op vuurwerkfora elk jaar. Dus misschien dat over een aantal jaren een vuurwerkcrew-lijn tot de mogelijkheden behoort.

Maar is er ook een movie van bekend? ik wil graag €400.- op tafel willen leggen voor een paar dingen van Avp maar dan moet het mooi zijn ;)

Ik ben zeer benieuwd! Bijvoorbeeld die pijlen en die exclusive box zou ik wel in m'n collectie willen hebben :D

AVP is toch heel wat anders dan vuurwerkcrew. Omdat AVP jaarlijks toch echt meer bezoekers trekt dan vuurwerkcrew, en omdat de site al langer bestaat (en dus bij een veel groter publiek, waaronder niet-freaks, bekend is) zullen importeurs sneller vertrouwen hebben in succes met AVP.
Dus het lijkt me nu nog niet mogelijk om een vuurwerkcrew collectie te beginnen. Gelukkig groeit het aantal leden en de activiteit op vuurwerkfora elk jaar. Dus misschien dat over een aantal jaren een vuurwerkcrew-lijn tot de mogelijkheden behoort.
maar een vwc lijn maken is wel een mooie voorm van reclame hoor
als je meer publiek wil trekken zul toch je nek uit moeten steken :)

maar een vwc lijn maken is wel een mooie voorm van reclame hoor
als je meer publiek wil trekken zul toch je nek uit moeten steken :)

Daar heb je gelijk in

Maar de importeur denk
*Als er niet veel leden zijn dan zullen er vast niet veel mensen zijn die het willen kopen en heeft het dus geen zin om een VWC lijn te beginnen en ik denk dat de dan ook een hele grote concurrent hebben AVP en een nieuwe lijn beginnen is niet zomaar iets kost wel erg veel Geld, tijd en moeite*

De importeur wil alleen maar geld maken XD Jammer dat ik niet zoveel geld heb als Meneer: Broekhoff.:bonk: en hij denk :devil:Yes money yes :devil:

Ik had meneer broekhoff FF op gebeld voor informatie:wink:

Die vraag is al vaker voorbij gekomen maar wij willen op dit moment niet een eigen lijn gaan beginnen. Een eigen lijn is leuk maar meer ook niet. Daarnaast zijn er al zoveel lijnen op de markt waarom nog 1 beginnen ?

Zullen we weer back ontopic gaan ?

Over 11 dagen is het al Oud en Nieuw
En nog steeds geen filmpjes van de nieuwe AVP collectie gezien
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik laat ze links leggen
Ik ga niet blind kopen, wil weten wat een artikel doet.
Jammer, maar een gemiste kans.

Ik heb wel filmpjes van de AVP collectie gezien:
Rockets peck:
1. http://www.arjanuitman.com/videos.php?task=show_video&id=345
2. http://www.arjanuitman.com/videos.php?task=show_video&id=344
3. http://www.arjanuitman.com/videos.php?task=show_video&id=343
4. http://www.arjanuitman.com/videos.php?task=show_video&id=342

Geef jullie meningen zal ik zeggen. Maar ik vind de pijlen echt niet goed. Had wel beter verwacht van AVP. Ik heb de pijlen niet in het echt gezien alleen van film. Dus misschien kloppen mijn meningen niet, maar ik zit niet met de gedachte dat ik ze ga aanschaffen. :wink:

met dank aan sniper voor de filmpjes
:bye:

Back
Bovenaan