Zoals de meesten wel hebben gemerkt kwamen we vorig jaar op de markt met het grote nieuws om een 450 grams AVP batterij via Original Fireworks (Zena Vuurwerk) uit België te introduceren. Deze was boven verwachting van onszelf, maar verder ook van vele anderen
Afgelopen jaar heb ik niet stilgezeten om meer mogeljk te maken en liep met het idee om een eigen AVP Collectie op de markt te brengen die ook nog eens landelijk te verkrijgen is tijdens de verkoopdagen. Er zijn daarom in de loop van de maanden gesprekken geweest met diverse Nederlandse importeurs om te kijken of dit ook haalbaar bleek.
Dat was uiteindelijk via 1 importeur ook mogelijk!
Brave & Wichers uit Lelystad had net als AVP hetzelfde en interessante idee om dit ook landelijk uit te gaan voeren en zodoende een AVP-lijn te gaan ontwikkelen in de huidige 500 grams regelgeving. Ik mag daarom vanaf vandaag het heugelijke feit gaan meedelen dat we in samenwerking met B&W in de afgelopen maanden de AVP 500 batterij hebben samengesteld! (H)
Momenteel is de eerste lichting dozen met AVP-batterijen onderweg naar Nederland vanuit China om dit voortijdig rond te hebben zodat het met de verkoopdagen in vele plaatsen in Nederland ook te verkrijgen is (waar B&W klanten heeft natuurlijk...)
De afgelopen tijd is de DTP-er van B&W bezig geweest met het ontwerp van de batterij, en deze wil ik vanaf nu ook tonen aan de buitenwereld. Er is tot nu toe nog geen "echte" foto voorhanden, vandaar die tekening om een goed beeld ervan te krijgen. De batterij zal voldoen aan de 500 grams regeling, zal 48 shots hebben en zal voor nu bekend is €35,- verkoopprijs gaan kosten. Een filmpje heb ik helaas nog niet, maar hier zal z.s.m. beeldmateriaal van komen natuurlijk!
Zie hier het ontwerp van de nieuwe AVP 500 batterij:
Dit jaar zal blijken of dit wat word. Bij veel interesse en verkoop zal er een exclusieve AVP-lijn gaan ontstaan en dan kunnen we volgend jaar bijvoorbeeld ook AVP-pijlen of pakketten gaan verwachten. Er is een mailing naar alle B&W klanten gestuurd afgelopen week (en overige eventuele geïnteresseerden) dus voor zover bekend is deze batterij aan het eind van het jaar landelijk te verkrijgen als het meezit.
Meer info en details gaan z.s.m. volgen...
Overigens blijft de AVP1 batterij via Zena Vuurwerk (Original) voor zover bekend nog gewoon te koop, want dat is uiteraard ook een zeer goede batterij... (al zeg ik hetzelf) en dat was toch wel de allereerste AVP batterij
Meer info over Brave & Wichers is te vinden via deze
link