Avalanche

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 3690
Artikelnaam: Avalanche
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 370 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 47,50

13447838_81cbf92d_560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Omlabeling van de Alcatraz uit de Dynasty Selection, prima cake! Maar ik hoop dat ie op de dealerdemo's net zo goed presteert, ik ben benieuwd!

Volgens mij niet, Mike, ik zie toch echt verschillende effecten. Mijn commentaar is wel gelijk :D ; niet dusdanig opvallende effecten om de bijna €2 per shot te rechtvaardigen, maar het lijken wel harde bursts en grote boeketten. Voor de bij Wolff shoppende liefhebber daarvan :D

is het niet de vernieuwde lasvegas..

deze cake is idd de omlabeling van de Alcatras..
Beetje raar 2 de zelfde cakes als omlabeling op 1 demo schieten..:bonk:
maar goed de cake was ge-wel-dig..
hopen dat hij op de winkeliers demo net zo goed is.

Voor krap 50 euro vind ik het een net niet dingetje. Gewoon net iets te duur. Dan ga iki liever voor een temple of stone ofzo.

tja deze cake doet zijn werk goed hoor, maar je kunt nu wel duidelijk merken dat de prijzen behoorlijk zijn gestegen .
want een paar jaar geleden ( 2007 2008 ) verkocht men een goede 500 grammer voor die zelfde prijs .
als ik dat afweeg met de tijd van nu, vind ik hem gewoon te duur .
misschien is het geen goede vergelijking of een vergelijking die je niet maken mag, maar feit is wel dat alle prijzen voor de grondstoffen wel behoorlijk gestegen zijn .
en dat is bij dit product duidelijk te merken .

Toch wil ik even op het prijzendrama in haken: In de jaren 2007/2008 hadden we OOK dure 500 grammers. Napoleon, Sunset Queens, Locomotion en weet ik het wat allemaal. Dit is vanaf het begin al zo geweest.

Back
Bovenaan