Auto ypenburg vuurwerk

Torrr

VWC lid
Plaats hier alles betreft dit vuurwerk verkooppunt....

Laatst bewerkt:
Het viel mij ook op, wat een top actie. Die pak ik denk wel even mee, 10eu voor een 500grammer! Vorig jaar ook een bestelling gedaan: mooi geregeld daar en prima service.

Das geen verkeerde bak voor een tientjedaar wil ik er wel vijf van hebben toch maar even een nachie over slapen.

32 schoten doet mij denken aan de impressive oid of een andere cake uit die lijn van BKV, ga het zo eens nakijken want het aantal schoten van 32 komt niet zo vaak voor :)

Deze heeft idd 32 schoten, wie weet :)

Owja 2 jaar terug tijdens de losse verkoop hier geweest.
Aantal dingen opgenoemd en toen schrok ik van de prijs ik had iets ander berekend toen wat zij de dame in kwestie toen tijdens de verkoop dagen gaan de prijzen omhoog.
Alleen dit stond niet aangegeven ergens dus weet niet of het dit jaar weer zo is.
Vreemd genoeg is dit me altijd bijgebleven

VInd ik ook voor Tientje zeker nemen als je hier in de buurt woont!
Volgens mij gaat het hier idd om een omlabeling van shoot to thrill.

Owja 2 jaar terug tijdens de losse verkoop hier geweest.
Aantal dingen opgenoemd en toen schrok ik van de prijs ik had iets ander berekend toen wat zij de dame in kwestie toen tijdens de verkoop dagen gaan de prijzen omhoog.
Alleen dit stond niet aangegeven ergens dus weet niet of het dit jaar weer zo is.
Vreemd genoeg is dit me altijd bijgebleven

Dit jaar 10% korting in de voorverkoop, daarna komt de korting te vervallen en betaal je dus de volle mep :wink:

Jwtjuh :bye:

Iemand een idee of die 500grammer voor een tientje alleen in de voorverkoop is? Of is hij ook verkrijgbaar bij de reguliere verkoopdagen? Zie daar namelijk niets over staan op de website.

Ik heb hier ook maar een kleine bestelling gedaan van de 500 grammer, stars over paris en de pyro's Delight :)

Iemand een idee of die 500grammer voor een tientje alleen in de voorverkoop is? Of is hij ook verkrijgbaar bij de reguliere verkoopdagen? Zie daar namelijk niets over staan op de website.

Ik heb hem zelf ook besteld in de winkel en deze is zowel in de voorverkoop als in de reguliere verkoopdagen te koop, let op!! de prijs van 10 euro geld alleen tijdens de voorverkoop na de voorverkoop gaat de prijs omhoog naar 39.95,-

Laatst bewerkt:
Vanmorgen mijn bestelling hier opgehaald, inclusief hun eigen 500 grammer. Dit is de shoot to thrill inderdaad. Kreeg een stars over paris van 2011 mee, aangegeven bij de man die er wat meer van wist en mocht hem zelf voor een 2013 omruilen, kwamen vers uit het karton. Top service en fijne mensen!

Back
Bovenaan