Auto ypenburg vuurwerk

Hallo Bert,

Bedankt voor je interesse in onze artikelen.

Beiden boxen zijn speciaal voor ons gemaakt in samenwerking met Rubro, deze zijn dan ook nergens anders te koop!

Ontwikkeld op basis van de door mij opgegeven uitwerkingen.

Check de product filmpjes online: www.auto-ypenburgvuurwerk.nl

Vriendelijke groet,

Koos van Auto-Ypenburg Vuurwerk

Topwinkel met een uitstekende service. Dit jaar o.a. de Palm Spring 3000 besteld. Ben zeer benieuwd morgen

Mooie winkel, vriendelijke mensen en zo goed als geen wachttijden. Deze winkel heeft het gewoon goed op orde en altijd een paar mooie aanbiedingen. Heb de jubileum box explosia 2000 gehad en is echt een zeer gaaf ding voor €75 de 4e cake leek me niet heel bijzonder en daarom verwisseld met cake nummer 2.
Cake nummer 2... ga deze alsjeblieft los verkopen!! Wat een heel heel mooi ding is dat. Er gaat een constante smalle lijn van goud omhoog om daar als een glittering willow weer naar beneden te komen, maar het bijzonderste was nog dat er ook weer glitter recht naar beneden viel tegen de stroom goud in.
vanaf 16 seconden te zien op het filmpje van rubro.

Dit jaar wederom enorm vriendelijk geholpen. Goed advies, snelle levering en ze lopen met je mee om alles in te laden. Volgend jaar zoals gebruikelijk weer te vinden bij deze zaak

Vandaag even van het zonnetje genoten en tijdens het wandelen kwam ik ook nog langs Auto Ypenburg, plaatselijke vuurwerkwinkel. De thermometer gaf stond vol in de zon en gaf maar liefst 29 graden aan, al is dat wel wat aan de hoge kant. Vorig jaar, op 11-12-2017, ook een wandeling gemaakt. Toen genoten van een mooi winters tafereel. Zie hier het contrast en dan te bedenken dat over een kleine 1,5 maand de showroom alweer opent en de folder weer op de deurmat valt.

auto_ypenburg_29_graden.jpg

auto_ypenburg_sneeuw.jpg

Weet iemand wat meer over hun stuntartikel box van Rubro, 144 schots voor 59.50?
20mm zonder kooi, met Rubro weet je het nooit.

Wijzigen van je bestelling in welke optie dan ook kan je bij auto ypenburg wel vergeten 😞.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Mav
Net het stuntartikel Rubro Gold Box op willen halen…
Helaas wordt deze door de leverancier niet uitgeleverd. Krijg je als vervanger de Night Rider van Pyro Rebels 😅

Het is dat ik al thuis was toen ik het filmpje pas zag. Maar wordt er niet blij van!

Net het stuntartikel Rubro Gold Box op willen halen…
Helaas wordt deze door de leverancier niet uitgeleverd. Krijg je als vervanger de Night Rider van Pyro Rebels 😅

Het is dat ik al thuis was toen ik het filmpje pas zag. Maar wordt er niet blij van!
Tip : kijk bij deze situaties altijd eerst een straatfilmpje van het vervangende artikel voor dat je het accepteert.

Tip : kijk bij deze situaties altijd eerst een straatfilmpje van het vervangende artikel voor dat je het accepteert.
Ja klopt. Maar het was een kleine chaos en had een beetje haast. 😅
Maar snap ook niet dat een winkel zelf dit een vergelijkbare vervanger vindt…

Dank voor de waarschuwing! Deze heb ik voor morgen in de bestelling staan. Ben benieuwd of ik een beter artikel kan krijgen anders geld retour.

Dank voor de waarschuwing! Deze heb ik voor morgen in de bestelling staan. Ben benieuwd of ik een beter artikel kan krijgen anders geld retour.
Bereid je zelf voor en kijk van tevoren met welk product je akkoord gaat en ga qua prijs hoger zitten dan het bedrag wat de box heeft gekost :wink:

Back
Bovenaan