Tiger-Head
VWC lid
Alleen kost hij nu 11 euro. Nog steeds goed te doen hoor![]()
Dit jaar 15,00 euro, volgend jaar 20 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alleen kost hij nu 11 euro. Nog steeds goed te doen hoor![]()
20mm zonder kooi, met Rubro weet je het nooit.Weet iemand wat meer over hun stuntartikel box van Rubro, 144 schots voor 59.50?
Tip : kijk bij deze situaties altijd eerst een straatfilmpje van het vervangende artikel voor dat je het accepteert.Net het stuntartikel Rubro Gold Box op willen halen…
Helaas wordt deze door de leverancier niet uitgeleverd. Krijg je als vervanger de Night Rider van Pyro Rebels
Het is dat ik al thuis was toen ik het filmpje pas zag. Maar wordt er niet blij van!
Ja klopt. Maar het was een kleine chaos en had een beetje haast.Tip : kijk bij deze situaties altijd eerst een straatfilmpje van het vervangende artikel voor dat je het accepteert.
Bereid je zelf voor en kijk van tevoren met welk product je akkoord gaat en ga qua prijs hoger zitten dan het bedrag wat de box heeft gekostDank voor de waarschuwing! Deze heb ik voor morgen in de bestelling staan. Ben benieuwd of ik een beter artikel kan krijgen anders geld retour.