At Once

Op de demo van katan had deze toch een crackling mine ? Die is dan vervangen voor een silver blink mine, vind ik persoonlijk beter watnt dan komt de nadruk wat meer op de Salute knallen dan op de mine.

Klinkt toch wel erg lekker. Als er nog een leuke prijs gemaakt kan worden, wil ik hier nog wel een karton van.

Op dat filmpje worden er wel veel geschoten.. neemt niet weg dat dit waarschijnlijk een erg lekkere knalcake is. Het zit er gewoon niet in voor mij om dit jaar deze cake te bestellen. Ik doe wel wat snellont of wat dan ook in mijn knalcake's.

Dit was idd echt een geweldige cake.

Helaas door het verwachte zeer slechte weer het karton laten staan voor dit jaar samen met de 12 falcons.
En deze twee worden dit jaar extra aangevuld met nog meer exemplaren:p

gr

Deze was inderdaad heel best. Had hem 3 keer in de finale van een project, maar helaas is de ontsteker door het geweld van de cakes ervoor losgekomen, achteraf ook niet slim gedaan. De 3 At Once later alsnog aangestoken, maar vergeten te filmen... Ik had ze met silver mines en zo zie ik ze voor de toekomst ook graag!!!

Hopelijk kan ik dit jaar hier weer een kartonnetje van scoren.

Deze staan ook 100% weer op mijn lijst voor komend jaar.
Had er nu 6, volgend jaar zeker evenveel, zo niet meer. Ook ik had de crackling erbij.

Heb er 3 tegelijk af laten gaan na de 6 elements. Dan is er geen twijfel en weet de hele buurt dat het mooi is geweest :)

a2xiza.png

Top cake. Gewoon alles er binnen 2 seconden uitrammen, heerlijk!

Helaas over het hoofd gezien afgelopen jaar, ga hem zeker noteren dat ik hem in de gaten houd tegen het eind van het jaar.

Dat zal lekker zijn voor je oren!
Ik had er 2 en heb zeker ervan genoten!!
Wat een heerlijke cake is dit tog..
Volgendjaar minimaal een karton van deze schatjes..
Ik had ook met zilvere mines...
Mag zo ook blijven van mij!!

Back
Bovenaan