Astronauten (kanonslagen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze zijn op de markt gezet als low budget door Schuurmans...oftewel bagger...snap nog steeds niet dat iedereen deze klei staven met lont kopen!!!
Jullie sporen in mijn ogen niet...met een dubbeltje op de eerste rang zitten....daar verziek je de markt mee!!

Schuurmans is sinds ik mij uit mijn jeugd kan herinneren hier altijd duur mee geweest. Cafferata trouwens ook. Slof heeft bij mijn weten altijd meer dan fl.5- of €2,50 gekost. Laatste jaren veelvuldig die sloffen voorbij zien komen voor 2,95 en dan is het uiteraard nog steeds troep.

Normaal hoor je dat winkeliers niets verdienen aan deze dingen, maar ik ben er van overtuigd dat Schuurmans zelfs centen pakt op deze troep. Schuurmans hangt nog met zijn gedachten in de jaren 90, toen ze groot waren en je als sigarenboer met Diamond lekker makkelijk winsten binnen kon trekken.

Daar ben ik het helemaal mee eens jupilerfreak,
want vroeger was diamond echt DE SHIT, maar nu is het een beetje ouderwets in alle opzichten, maar weer even on-topic

ook voor mij is het een historisch label !!!! maar dan ook wel letterlijk tegenwoordig

toentertijd kostten ze 2,50 hier verder was de prijs nooit laer dan 1,80 volgens mij werd me toch een beetje te duur toen ik geld kreeg om vuurwerk te kopen want andere dealers kwamen met prijzen die onder de 1 euro kwamen.

Voor de nieuwste die vorig jaar per 100 in een doosje werden verkocht betaalde je 2.50 euro en dit jaar 3,95 euro...:shocked::shocked:

toentertijd kostten ze 2,50 hier verder was de prijs nooit laer dan 1,80 volgens mij werd me toch een beetje te duur toen ik geld kreeg om vuurwerk te kopen want andere dealers kwamen met prijzen die onder de 1 euro kwamen.

Vroeger was de kwaliteit (jaren 80) top, nu 'bagger' en niet te vergelijken met nu. Ze zeggen weleens vroeger was alles beter, dat geld in iedergeval voor de astronauten en andere kanonslagen.

belachelijk duur vind ik, ze weten toch dat andere merken ze voor geen geld verkopen of komt dit omdat dit de Louis Vuitton onder de kanonslagen zijn?

Dit zijn voor mij toch echt DE rotjes! Oahh wat zou ik er graag een slof van hebben. Zoveel goede herinneringen aan deze dingen. Hoe blij ik met deze rotjes was! En de lol die ik eraan beleefde in deze tijd! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan