Astronaut, slof 200 stuks

Wellicht onder de doos alsnog dat rode papier. Ik heb mijne gekocht als bewaar exemplaar dus blijft dicht. Zag al een test video voorbij komen. Knallen voor geen meter.

Daar had ik ook niets van verwacht. Meer ook als bewaar exemplaar. Waarom ook altijd die verschillende versies? Rare jongens die Chinezen:wink:

Eigenlijk is dit een collectors item...
Misschien dat ik ook nog een slof ga halen, puur uit nostalgie, waar het 20 jaar geleden op 10 jarige leeftijd allemaal mee begon :)

De astronauten zelf zijn helaas niet hetzelfde als vroeger. Zowel de kleur,het formaat en de knal zijn anders.
Ook een aardig prijsverschil €4,25 bij de vulcan dealer hier in de buurt en vroeger €0,99 bij koningsdal haha.

Bij deze wat fototje's:
20171228_124841.jpg
20171228_124925.jpg
20171228_124954.jpg

20180102_100728.jpg
20180102_100745.jpg
Op elke webshop staat nog de oude verpakking met crepepapier.
Dus ik uit nostalgische overwegingen naar een Vulcan dealer gereden, krijg ik bovenstaande. Helaas. Gelukkig had ik ook de Thunder Pepper van Wolff. Toch nog een beetje papier kunnen scheuren:cool:

Ik vind het zalig om als ouwe lul uit m'n deuropening nostalgisch met rotjes te gooien terwijl de straatschoffies stoer met hun nitraten doen :cool:

Haha daar hoef je geen ouwe lul te zijn ik heb voor het eerst sinds zeker 15 jaar dit jaar weer kanonslagen/astronauten gehad en ik hen er stiekem toch wel van genoten.

Haha daar hoef je geen ouwe lul te zijn ik heb voor het eerst sinds zeker 15 jaar dit jaar weer kanonslagen/astronauten gehad en ik hen er stiekem toch wel van genoten.

Heerlijk toch! De herinneringen aan vroeger toen we allemaal met sloffen tegelijk de wijk ingingen, maken het voor mij al een top aankoop. Volgend jaar weer opzoek naar degene met crepepapier.

dan had je de oude van schuurmans moeten hebben

Daar is het inmiddels wel te laat voor.

Deze oude-nieuwe variant heb ik niet gehaald na de foto's van smooky gezien te hebben.
Je weet niet welke variant je krijgt (papieren slof of kartonnen doos) en de labels op de astronautjes zijn ook niet origineel. Aangezien de dichtsbijzijnde Vulcan dealer toch een behoorlijk eind van mijn vandaan is, toch maar besloten ze niet te halen in de losse verkoop.

Hoe het met die Happiness zit, geen idee. Heb op het forum wel een doosje van 6 stuks voorbij zien komen in wit blauwe verpakking. De verpakking met roze Happiness.

nostalgie ging ik als 12 jarige opsodemieter kopen bij een vriendje zijn vader dat ging allemaal heel geheimzinnig , tenminste dat dacht ik toen , je moest op een speciale manier aanbellen en dan moest je in het gangetje wachten en dan kreeg je het mee , reuze spannend allemaal

Back
Bovenaan