Flashing_Diamond
VWC lid
Ben benieuwd hoe het product eruit ziet. Toevallig een dealer aanwezig die ons kan verblijden met meer info? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zag een dummy, mag hopen dat het echte product er een stuk beter uitziet...
Nou hier gewoon in een doos van 200 stuks zonder rood papier dus. Bedankt Vulcan![]()
Wellicht onder de doos alsnog dat rode papier. Ik heb mijne gekocht als bewaar exemplaar dus blijft dicht. Zag al een test video voorbij komen. Knallen voor geen meter.
Bekijk bijlage 37191
Bekijk bijlage 37192
Op elke webshop staat nog de oude verpakking met crepepapier.
Dus ik uit nostalgische overwegingen naar een Vulcan dealer gereden, krijg ik bovenstaande. Helaas. Gelukkig had ik ook de Thunder Pepper van Wolff. Toch nog een beetje papier kunnen scheuren![]()
Ik vind het zalig om als ouwe lul uit m'n deuropening nostalgisch met rotjes te gooien terwijl de straatschoffies stoer met hun nitraten doen![]()
Haha daar hoef je geen ouwe lul te zijn ik heb voor het eerst sinds zeker 15 jaar dit jaar weer kanonslagen/astronauten gehad en ik hen er stiekem toch wel van genoten.
Eigenlijk is dit een collectors item...
Misschien dat ik ook nog een slof ga halen, puur uit nostalgie, waar het 20 jaar geleden op 10 jarige leeftijd allemaal mee begon![]()
dan had je de oude van schuurmans moeten hebben