Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
60 gram bruto kruitgewicht, dus 0,6 gram buskruit per knaller... Leuk dat er nu ook Franse tekst op staat. De hulsjes zien er volgensmij helaas weer (te) dun uit.
"Normaal"; inderdaad in voorgaande jaren maar er is wat veranderd daaraan dit jaar. Die stuntprijzen vind je minder en minder.
Magoe; ik koop ook geen brood goedkoop spul (wel een duurdere van Cafferata) en probeer hier ook een pakje van. Blijken ze echt geweldig te snipperen, en mss zelfs te knallen, ben ik zo weer bij een dealer voor nog een dooske
Zojuist eentje getest.
Moet zeggen,de knal is best leuk maar komt bij lange na niet in de buurt bij die van vroeger.
Snippers.....tja het label snipperde er af maar verder brak de astronaut gewoon in tweeén.
Misschien een jaartje bewaren en laten drogen en wie weet is het dan wel wat.
Hier had je ook niet veel meer van kunne verwachten toch? bij NL knal vuurwerk is het super moeilijk vergelijken of iets harder gaat.
toch kan schuurmans wel aardig hard knalled vuurwerk produceren als de salute cake 1
mijn buurjongens hebben ook wat sloffen van deze astronauten en zijn er erg blij mee
Ja, maar Schuurmans had het wel beloofd! Ik zeg ook niet dat ik het het had verwacht, integendeel, maar ze komen hun beloftes niet na en daar gaat het om. Ga ze straks ook maar eens testen.
Beh, achterbakse boel. Knalt slechts ietwat harder dan een 50ct/20st. rotje en snippert nauwelijks. Gewoon dure rotjes, maar met wel iets stabielere kwaliteit.
ik heb ze terug gebracht. Dit is nep!!! Inderdaad alleen leegspuiten en niet eens knallen. Had 1 pakje om te proberen. Heb nu gewone shishing crackers en die knallen tenminste.