Astro crackers magic whip

De astro crackers magic whip is ongeveer 1 meter lang, je kan hem gebruiken om door te lonten maar je hebt natuurlijk erg veel last van vonkoverslag.

Je kan ze het beste uitrollen en ophangen dan zijn ze het heftigst

3 voor 1 euro, dus staat op mijn lijstje! Vind ze wel grappig om los af te steken. En misschien gebruik ik ze ook wel voor doorlonten.

20121231-195221.jpg

Op aanrader van iemand anders deze gisteren nog extra gehaald, knettert er flink op los en dat voor 0,45 per stuk. Leuk voor overdag!

Bij mij ook 0,45 cent per stuk.
Bij de jaarwisseling van 2012-2013 heb ik er 2 besteld.
Knetterde harder dan verwacht dus afgelopen jaarwisseling 10 van gekocht.
Geeft wel zwarte vlekken op de straat dus misschien niet zo handig om het in je tuin af te steken.
En als je het over hebt omdat je er niet aan toe kwam NIET weggooien je mag ze het hele jaar afsteken!

Ik had er jarenlang 1 bewaard van 3 meter, die ik met de kerst weer tegenkwam. Heb ze zelf nooit afgestoken tot vorig O&N,en ik moet zeggen,het zijn geweldig leuke dingetjes. Hier ga ik zeker wel wat meer van aanschaffen dit jaar. En idd de knetter klinkt best wel lekker.:wink:

Ik vind dit echt een top product! Wij kochten er ieder jaar een aantal van 10 meter en dan een meter afrollen en de rest laten zitten. Geeft echt een heerlijke knetterwolk die best lang doorgaat. Helaas was het deze jaarwisseling niet meer te verkrijgen bij mij in de buurt, want ik miste het wel overdag. Dus als iemand zich geroepen voelt dit hier in de buurt te gaan verkopen, doen! :p

Back
Bovenaan