Assortiment Straatpakket

Dus 27 euro per cake. Is te doen. Alleen, 359 euro, dat wil denk ik niemand betalen, althans, ik ieder geval niet. Was er nou 50% korting dan wel xD

Voor dat geld moeten er wel 500 grammers bij in zitten kan niet anders. mischien is het 359 euro in verhouding gerekend wel waard met nadruk op MISCHIEN!!! maar als je zo'n bedrag vraagt voor een pakket mogen wij vuurwerk liefhebbers toch wel zeker verwachten dat we weten wat er in zit. sorry schuurmans maar vind het een zeer slechte zaak dat we de inhoud van dit pakket niet weten maar we kunnen er wel 359 euro voor neertellen en maar afwachten wat je dan krijgt. nogmaals een heel slechte zaak vind k.

bij intratuin voor 299 euro...zou zelf nooit een pakket voor dat geld kopen..maar we zullen moeten wachten op de filmpjes/ervaringen om goed te kunnen oordelen...

Dan verschillen de prijzen best wel, bij de winkel hieronder vermeld is de verkoop prijs € 359.00

Als je naar die ronde cake kijkt lijkt het wel op een om gelabelde PUMA uit de professional series en die drie mortier blokjes lijken wel erg op de POWER BLOCK, HEAVY HITZ en de MULTICOLER DIAMOND!

Het zal mij dan dus ook niks verbazen als dat egt zo is, dat betekent wel dat er 500 grammers tussen zitten, maar voor dat geld zou ik tog echt zelf een mooi pakket samenstellen...

http://www.vuurwerkbestelling.nl/main.php?p=artikelen&categorie_id=3176&subcategorie_id=0

Als het echt om die potten gaat, dan kun je ze nog beter los kopen (mocht je er aan kunnen komen).
Maar aan de andere kant lijkt het me ook sterk, ookal zou het waarschijnlijk niet de eerste keer zijn dat er zon stunt gedaan wordt.
Hoe dan ook, afwachten!

heb de dummys gezien en t straatpakket zijn wel redelijke grote potten maar zitten ook een paar bj die niet zo groot zijn ik vind t dat geld zeker nie waard maar mischien zijn t hele mooie potten :)

heb de dummys gezien en t straatpakket zijn wel redelijke grote potten maar zitten ook een paar bj die niet zo groot zijn ik vind t dat geld zeker nie waard maar mischien zijn t hele mooie potten :)

Een kleine pot hoeft niet goedkoop te zijn!
Als de effecten maar groot, mooi en met harde burst zijn.

Dan denk je ff 399 euro uit tegeven aan een pakket. Waarmee
je heel de straat voorziet van een schouwspel. Valt het vies tegen. Het zijn flut potten van nog geen 230 gram ieder.

Dan denk je ff 399 euro uit tegeven aan een pakket. Waarmee
je heel de straat voorziet van een schouwspel. Valt het vies tegen. Het zijn flut potten van nog geen 230 gram ieder.

Mag ik vragen hoe je aan deze informatie komt, t'is immers een nieuw pakket die verkocht gaat worden ?

Daaruit kan je niks opmaken, dus hoe kan je weten dat het flut potten zijn?
Daar valt op dit moment niks over te zeggen.

Ik heb even goed naar de foto gekeken en dan kom je tot ongeveer deze potten:

4 16 sh. cakes (max 240 g) lichtgroene en gele pot met die uitstekende tubes en die lichtgele en paarse vierkante pot
1 12 sh cake (max 180 g) donkergroene pot met uitstekende tubes
4 30 sh cakes (max 450 g) die grote vierkante blokken

Ik vermoed verder dat die twee zeshoekige cakes 19 sh zijn (max 285 g), van die grote ronde is het lastig te zien om hoeveel schoten het gaat (het kaliber lijkt wel kleiner. Van die kleine ronde pot valt het lastig te zeggen vanwege die donkere folie, zou ook nog wel eens een fontein kunnen zijn.

Nogmaals dit is alleen maar gezien naar aanleiding van de foto. Als dit wel klopt dan lijkt me het een behoorlijk prijzig pakketje.

Heb de folder van schuurmans gezien, wordt inderdaad aangegeven dat er Cakes in de categorie 500 gram in zitten

Heb de folder van schuurmans gezien, wordt inderdaad aangegeven dat er Cakes in de categorie 500 gram in zitten

Volgens mij plakken ze in de folders (ook bij andere importeurs) op bijna alle cakes met meer dan 200 gram kruid een etiketje 500 gram.
Maar ik denk dat je voor zo'n bedrag ook wel een aantal 500 grams cakes mag verwachten.

Back
Bovenaan