Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Pyro, daarover heb ik in augustus/september al een mailtje over gestuurd, maar dat wilden ze niet.

Ben net terug uit baarle, en ik moet zeggen dat ik pyroshop wel de leukste winkel vond! Zena was een beetje druk, en er was veel minder gelegenheid on de producten goed te bekijken, leek wel een nederlandse winkel daar... Pyroshop was erg gezellig!

Zou ik misschien zo'n mega bombero kunnen kopen? Lijkt me echt gaaf voor thuis :D

zag ik jou vanmiddag toevallig met nog iemand met twee grote dozen lopen van original door baarle richtting loots!?:D:p

Er is op het youtube kanaal van pyroshop een filmpje gepost van een hindoe rocket van Broekhoff.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Is dit een stille hint dat er Nederlands vuurwerk verkocht gaat worden of is er een andere bedoeling bij?

Vandaag langsgeweest bij deze mooie winkel, goed geholpen door de medewerker aanwezig!

Het was rustig, dus had alle tijd om uit te kiezen wat ik wou hebben!
Winkel ziet er goed verzorgd uit en ben goed geadviseerd!

Nu maar hopen dat het gene wat ik heb gekocht ook gaat bevallen, maar dat zit wel goed denk ik!

De sample vlinder die van het weekend eventjes op de toonbank heeft gestaan voor 7 euro:p? of sla ik nu de plank helemaal mis.

Doosje heeft wat weg van de Trueno Ricasa No.4 kwa formaat...

TruenoRicasaNo4.jpg

Alhoewel dit natuurlijk puur gissen is, omdat ik het werkelijke formaat niet zo kan zien van de foto...

Mis die dingen wel zeg, wat waren die lekker! Zat zo tegen de "op de leggen" supervlinders aan!
Overigens zouden deze in originele vorm niet zo verkocht kunnen worden want ze bevatten meer dan 2 gram.

Dus misschien Trueno no. 2 of 3? Volgens mij hebben wel meer spaanse vlinders zo'n doosvorm :p

Laatst bewerkt:
Moet haast wel de trueno Ricasa no3 zijn! Er zijn natuurlijk zat vuurwerkproducten die veel mensen heel erg graag zouden willen, maar het moet toch wel iets zijn wat in België is toegestaan anders biedt de Pyroshop het niet aan. Het moet ook een knaller zijn want dat blijkt uit de naam van de afbeelding (mysterybang) en wordt gesuggereerd door de vorm van het doosje. Het moet ook een bestaand product zijn anders kan het niet nu al het meest geliefde product zijn. De truenos Ricasa no3 zijn het enige product wat in België toegestaan zou zijn wegens de 1,8 gram kruit wat ik me kan voorstellen dat het zou kunnen zijn.

over pyroshop gesproken ben er 2 weken geleden langs geweest, en heb wat mooie potjes meegenomen ''koopje'' kosten samen maar 260, en zal van de week weer langs gaan! :)

nog ff 2 vraagjes, zijn ze al een beetje aan het controleren rondom baarle nassau en baarle hertog?

weet iemand hoe je foto's / video's moet posten?!

over pyroshop gesproken ben er 2 weken geleden langs geweest, en heb wat mooie potjes meegenomen ''koopje'' kosten samen maar 260, en zal van de week weer langs gaan! :)

nog ff 2 vraagjes, zijn ze al een beetje aan het controleren rondom baarle nassau en baarle hertog?

weet iemand hoe je foto's / video's moet posten?!

Controles stellen vergeleken met enkele jaren geleden helemaal niks meer voor. Pakkans is erg klein nu aangezien er vrijwel geen controles meer zijn. En de politie liever de grote handelaren met het zware spul in Nederland pakt

Een afbeelding plaats je door op het icoontje met de berg te klikken (3de van rechts) en dan de url van de afbeelding te kopieren.

Wat betreft de video ik weet niet of het om een youtube link gaat? Anders op het youtube icoontje klikken (helemaal rechts) en dan de url van het youtube filmpje er tussen zetten.

Back
Bovenaan