[Ass.] Knettergek

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY1917
Artikelnaam: [Ass.] Knettergek
Bruto Gewicht: 140 gram
Netto kruitgewicht: 3 gram
Aantal schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: Knettergek… een volle zak met maar liefst 50 knetterlinten. Voor een te GEK lage prijs!!!
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 48/1
Adviesprijs: € 6,99
Voorverkoopprijs: € 3,99

ky1917_-_knettergek_resultaat_430410.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Lijkt bijna wel op die zoet/zure snoeplinten die je als kind weleens kreeg omdat mensen om je heen het hilarisch vonden om je ogen te zien dichtknijpen xD

China Red gaat echt de strijd aan met de Aldi enz qua prijzen. Ze zijn wel iets duurder maar de kans is groot dat ze beter knetteren.

6.99.... ben net eens wezen kijken. Nou alles was zo pleuris duur. Dat gun ik ze niet. Gewoon niks gekocht.

Heb afgelopen weekend een filmpje gezien van de plaatselijke winkelier die deze tijdens de 1e protest afgestoken had, ze hadden hier een soort van 100k van gemaakt en deze knalde echt erg goed op de video.

Jammer dat ik deze nog niet tegen ben gekomen.. Zo,n beetje de enige linten die qua prijs en hoeveelheid in de buurt komt vd aldi en lidl.

Ben benieuwd wat er met de voorraad van Intratuin gebeurt, nog steeds de hoop dat deze ergens opduiken

Jammer dat ik deze nog niet tegen ben gekomen.. Zo,n beetje de enige linten die qua prijs en hoeveelheid in de buurt komt vd aldi en lidl.

Ben benieuwd wat er met de voorraad van Intratuin gebeurt, nog steeds de hoop dat deze ergens opduiken

ik kwam ze tegen voor 8 euro per pakje.. ik wist niet wat ik zag....

Hier 2 pakjes liggen, bijna alles verwerkt tot 1 streng maar vanochtend al 1 stuk los getest. Liggen hier al een week of 4 binnen in een tas op de vloerverwarming, moet zeggen dat ze prima gaan :thumbup:

En het lintje... merkte weinig verschil tussen deze en die van de Lidl moet ik zeggen.

Back
Bovenaan