Asperen : 26-11-2011

stefantvs

VWC lid
Datum: 26-11-2011
Plaats: Asperen
Provincie: Gelderland
Wie: Witte Tentenverhuur
Wat: Onbekend
Tijd: waarvan de afsteektijd is gepland om 23.30 uur.
Waar: sportvelden gelegen aan de Leerdamseweg te Asperen

Laatst bewerkt:
Dit is vanwege het 25 jarig bestaan van de gemeente Lingewaal voor zover ik weet.

Ik ga in ieder geval kijken, aangezien het voor mij op een steenworp afstand is :D

Beetje aan de late kant deze show lijkt me.
Denk ook dat half VWC deze avond in Milheeze te vinden is.
Maar gezien het tijdstip en je toch terug hierlangs komt vanaf Milheeze wellicht een aanrader. Zou er best bij aanwezig willen zijn, maar mijn zoontje trekt die tijd niet...

oeh, daar kom ik toch langs als ik naar huis rijd vanaf Milheeze. Deze gaan we dus maar eens bezoeken, want 2 showtjes op een avond is altijd leuker dan 1.

De show zal bestaan uit consumenten vuurwerk, en geschoten gecombineerd met een lasershow van Resal Laser.
Duur van de hele show circa 14 minuten waarvan de laatste 4 minuten laser en vuurwerk.
De show en muziek is bedacht door Resal Laser samen met de opdrachtgever.
Ik heb circa 90 potten ter beschikking voor de afsluiting van de laatste 4 minuten.
Ja jongens jullie lezen het goed.... ik ga deze show voor Bomber / Witte Tenten verzorgen.

De show zal bestaan uit consumenten vuurwerk, en geschoten gecombineerd met een lasershow van Resal Laser.
Duur van de hele show circa 14 minuten waarvan de laatste 4 minuten laser en vuurwerk.
Ik heb circa 90 potten ter beschikking voor de afsluiting van de laatste 4 minuten.
Ja jongens jullie lezen het goed.... ik ga deze show voor Bomber / Witte Tenten verzorgen.

Maar is de eerste 10 minuten dan alleen vuurwerk, of alleen laser?
:bye:

Laatst bewerkt:
Dan ga ik hier zeker kijken!
Succes morgen!

Nou het zal wel, ik heb het net nog 3 keer gelezen, maar het kan alle kanten op volgens mij... Maar weet je wat, ik zie het vanavond wel :)

Nou het zal wel, ik heb het net nog 3 keer gelezen, maar het kan alle kanten op volgens mij... Maar weet je wat, ik zie het vanavond wel :)

Begrijp je het zo dan:

start muziek
start lasershow van circa 14 minuten
na circa 10 minuten vuurwerk erbij ( ram ram ram )
na circa 14 minuten einde lasershow en vuurwerk

Was een geinig showtje. Alleen wat zijn lasershows saai zeg!
Na Milheeze samen met cass. en heartworm nog naar Asperen geweest. De laser show vond ik niets aan, het was zelfs hinderlijk tijdens het vuurwerk.
Het vuurwerk zelf was erg leuk. Erg bont met een hoop spinners, een constant gevulde lucht :) Veel producten uit de Camorra lijn zo leek het, nog steeds jammer dat deze zo exclusief zijn.

Grof Geschut, Jaloers, Goud en Hoogmoed kwamen ook (in veelvoud) voorbij en kon je er ook erg makkelijk tussenuit halen.

De lasers vond ik eigenlijk wel erg leuk, maar ik stond dan ook niet helemaal vooraan...

Back
Bovenaan