Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
oeh, daar kom ik toch langs als ik naar huis rijd vanaf Milheeze. Deze gaan we dus maar eens bezoeken, want 2 showtjes op een avond is altijd leuker dan 1.
De show zal bestaan uit consumenten vuurwerk, en geschoten gecombineerd met een lasershow van Resal Laser.
Duur van de hele show circa 14 minuten waarvan de laatste 4 minuten laser en vuurwerk.
De show en muziek is bedacht door Resal Laser samen met de opdrachtgever.
Ik heb circa 90 potten ter beschikking voor de afsluiting van de laatste 4 minuten.
Ja jongens jullie lezen het goed.... ik ga deze show voor Bomber / Witte Tenten verzorgen.
De show zal bestaan uit consumenten vuurwerk, en geschoten gecombineerd met een lasershow van Resal Laser.
Duur van de hele show circa 14 minuten waarvan de laatste 4 minuten laser en vuurwerk.
De show en muziek is bedacht door Resal Laser samen met de opdrachtgever.
Ik heb circa 90 potten ter beschikking voor de afsluiting van de laatste 4 minuten.
Ja jongens jullie lezen het goed.... ik ga deze show voor Bomber / Witte Tenten verzorgen.
Maar is de eerste 10 minuten dan alleen vuurwerk, of alleen laser?
![]()
Nou het zal wel, ik heb het net nog 3 keer gelezen, maar het kan alle kanten op volgens mij... Maar weet je wat, ik zie het vanavond wel![]()
Veel producten uit de Camorra lijn zo leek het, nog steeds jammer dat deze zo exclusief zijn.
Helaas jij mag niet door voor de koelkasthaha Het was er maar 1 (3x Fuerto)
Verrek, nu zie ik pas op het filmpje dat er ook Woede in de finale zit... Was helemaal gefixeerd op de Hoogmoedjes...![]()
Was dat diegene met roze/gele boeketten?
Weet je misschien welke spinnercake het was? Ik zag de Jaloers voorbij komen, maar er zat er nog een tussen.