Asiel Rockets [Vuurpijlass.]

Lijkt me geen echt product, te zien aan t filmpje, en hoop ik anders hebben we er zeker een voor ons "fijn" nieuwsitem bij. Ook al is dat mss precies waar ze op hopen: dat er over ze gesproken wordt...publiciteit. En anders is het helemaal enkel een (ondoordachte) politieke uiting onder de vlag van je vuurwerkbedrijf. Goeie grap! Ofzo... :bonk: :frusty:

Moet trouwens toegeven dat een groot deel van t klootjesvolk zo oppervlakkig is dat ze zich in de uiting, hoe vaag en warrig ook, herkennen en het publiek het product of de merken juist gaan kopen... :sad:

Zal wel een hoax zijn! Vuurwerk produkten zouden zich niet met politiek moeten mengen, mits echt grappig bedoeld! Ik vraag mij af of Heron dit zelf wel weet! Nieuwe produkten worden toch altijd wel aangekondigd via officiële dealer en importeurs kanalen!

Persoonlijk vind ik dit een beetje een misplaatst product. Laten we het gewoon op vuurwerk houden en laat deze gevoelig kwesties hier buiten.

Ik zou het echt triest vinden als dit GEEN hoax is.

Op deze manier zet je vuurwerk weer in een slecht daglicht.
Kan niet de bedoeling zijn toch lijkt me.

Maar goed, ik koop sowieso geen pijlen meer, vind het zonde van mijn geld, liever een leuke cake voor hetzelfde geld. :-)

Ik vind dit te ver gaan... Laten we vuurwerk (en alle andere producten) buiten belangrijke kwesties houden.
Het jammerlijke is dat er doelgroepen zich in de "schiet het weg met een vuurpijl-symboliek" herkennen.
Niet leuk, zo'n productnaam.

Back
Bovenaan