Asiel Rockets [Vuurpijlass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Ik kreeg een linkje doorgestuurd over de Asiel Rockets, een pijlenpakket met zo te zien een scherpe prijs. Verder nog geen info over de lijn waar ie in komt o.i.d. zo te zien.

Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Asiel Rockets
Netto kruitgewicht: 20 gram per pijl
Aantal pijlen: 14
Richtprijs: € 9,95

Er is blijkbaar ook een Duitse versie van de film:

Laatst bewerkt door een moderator:
pic_072_clean_790.jpg

Mischien hadden de bedenkers hiervan ietwat meer na moeten denken (mits mogelijk) over de eventueele indirecte gevolgen van een dergelijk idee.
Dit is natuurlijk weer koren op de molen van de linkdragende jongens.
Ze zullen er niet direct iets mee kunnen, maar je zet de branche/hobbyisten natuurlijk wel weer in een bepaald licht, hetgeen "hun" weer zouden kunnen ombuigen in iets negatiefs al zou het alleen al maar om het algemene aanzien gaan in de hetze die de laatste jaren bezig is tegen het vuurwerk.

Beter is om vuurwerk totaal los te zien van je eigen politieke mening en/of aandachtshoerderij want het heeft natuurlijk weinig met elkaar te maken en zoiets kan alleen maar negativiteit oproepen al zou het mischien een minimale negatieve impact kunnen hebben, ieder stukje negativiteit jegens vuurwerk is op dit moment ongewenst.

Bedankt :bonk:

Een idee kan leuk of ludiek zijn. Net zoals die pijlen van Marijn destijds, toen er alleen nog redelijk onschuldige problemen aanleiding waren voor zulke pijlen. Als ik een tip mag geven: houd je als bedrijf bezig met het doel van je bedrijf. Laat maatschappelijke scheisse voor wat het is..

Pas maar op voor de lange arm van Erdogan! Voor je het weet wordt er in gebroken in je huis en zit je in een Turkse cel:bonk:

Niet mijn smaak zoiets, net zoals het Gilpakket wat er ooit was van ene heer Joling? Maar goed, als het verkoopt dan lekker doen. Immers moet er ook brood op de plank komen.

Een idee kan leuk of ludiek zijn. Net zoals die pijlen van Marijn destijds, toen er alleen nog redelijk onschuldige problemen aanleiding waren voor zulke pijlen. Als ik een tip mag geven: houd je als bedrijf bezig met het doel van je bedrijf. Laat maatschappelijke scheisse voor wat het is..
+1

Zit hier met gekromde tenen te kijken. Nogal oppervlakkige kortdoordebocht-mening die hier gepresenteerd wordt en waarmee vuurwerk en de liefhebbers op nogal onnadenkende wijze in rechtse politieke hoek gedrukt worden. Kunnen ze blij/eens mee zijn, of niet, maakt niet uit.
Kun je zeggen "is maar een grap" maar een politiek statement verpakt in een grap blijft een politiek statement. Leuk voor de media, leuk voor Den Haag, misschien op langere termijn minder leuk voor ons.

Uiterst matige profilering.

De link tussen de zwarte pieten discussie en eventuele problemen met de vluchtelingenpolitiek zie ik nog niet zo.

Beide zijn echter wel dingen die ik ver weg van mijn vuurwerkhobby wil houden, mij zal je dit pijlenpakket niet zien aanschaffen.

Als het nou goede grappen waren die er op stonden... Dit lijkt meer op een gefrustreerd persoon die zijn hersenspinsels op een pijlenpakket heeft losgelaten

Ik mis de grap toch wel denk ik.
Wat een kansloos en populistisch filmpje en pakket.
En waar het bruggetje tussen zwarte piet en vluchtelingen vandaan komt?
En dan vervolgens ook nog een plaatje van een zwarte piet laten zeggen ik kom uit syrie en ik mag van merkel naar europa..
Vind je het heel gek dat dat mag metde sitiatie nu daar?

Maargoed,de hele discussie voor en tegenstanders kwam mij al de strot uit.

Ik vind dit toch wel een erg laag product, puur om mee te scoren en zijn doel(grappig zijn?) Ver voorbij geschoten.

Erg laag.

Zal het echt geen prank zijn? Ik heb zo mijn twijfels of dit allemaal wel echt is...
Lijkt mij wel. Ziet er nogal fake uit. Prijs lijkt mij ook aan de lage kant als ik zo naar het pakket kijk. Verder zou ik het ook nogal misplaatst vinden als het serieus bedoeld is.

Voor mij reden genoeg om van Witte/Heron geen producten te zullen kopen. Ik vind het erg amateuristisch en zakelijk gezien ontzettend onnozel om een dergelijke zet te maken. Ga jullie schamen!

Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit echt is !! :shocked:
Mocht dat wel zo zijn, dan schieten ze wat mij betreft een flinke bok met deze pijlen.

Back
Bovenaan