Asian Thunder Rockets

Vond de pijlen tegenvallen. Vond ze erg prijzig 7,50 euro bij de GBV dealer voor het aantal pijlen (6 stuks). Knal vond ik matig, niet zoals een asian thunder toch echt zachter en boeket net zo klein. Had 1 pak van deze pijlen. Zie de meerwaarde van deze pijlen niet ten opzichte van losse asians? Knalle beide in de lucht, zelfde boeket alleen zachtere knal en duurder!? Ohja de fluit, maar voor mij persoonlijk geen blijvertje, de Asians zelf wel!

Vond de pijlen tegenvallen. Vond ze erg prijzig 7,50 euro bij de GBV dealer voor het aantal pijlen (6 stuks). Knal vond ik matig, niet zoals een asian thunder toch echt zachter en boeket net zo klein. Had 1 pak van deze pijlen. Zie de meerwaarde van deze pijlen niet ten opzichte van losse asians? Knalle beide in de lucht, zelfde boeket alleen zachtere knal en duurder!? Ohja de fluit, maar voor mij persoonlijk geen blijvertje, de Asians zelf wel!

Het boeket is inderdaad niet veel beter, wat de knal betreft kan ik me niet niet in jou verplaatsen want die heb ik als harder ervaren. En de fluit vondt ik juist het leuke extraatje aan deze pijlen. Maakt ze net dat beetje leuker.

ze zijn leuk maar ja ik ga toch eerder voor de normale asian thunders

omdat ja dat wat ik nu zie is meer tolle lola achtig.
ik weet nog wel dat je nog normale pijlen had mja
dit is gewoon extra betalen voor iets wat je goedkoper kan krijgen alleen komt het uit een potje(A)

Hmmm, welke zal ik kiezen...Cruise Rockets of deze? Beide 6,95 en 6stks :p

Let wel op: Deze pijlen hebben een knal, en cruize rockets hebben geen knal. Dus het beste is dat je ze alle 2 neemt, ook aangezien de sun warrior niet meer verkocht wordt!

Rik:bye:

Let wel op: Deze pijlen hebben een knal, en cruize rockets hebben geen knal. Dus het beste is dat je ze alle 2 neemt, ook aangezien de sun warrior niet meer verkocht wordt!

Rik:bye:

Huh? De Sun Warriors eruit? Waar heb je dat vandaan? Ik heb dat nog even nagekeken bij de uitlopende producten bij Wolff maar daar kom ik ze niet tegen. Ben nieuwsgierig dus zullen we er hier verder over doorgaan: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=9255&page=5&highlight=sun+warrior

Ontopic: ik zou ze ook allebei nemen...

Vond deze stukken beter dan de sun warriors, harde fluit en hardere knal maar ze gaan ook minder hoog. Wat mij betreft een dikke aanrader voor het overdag stook gebeuren.

als het om de knal gaat welke raden jullie aan
asian thunder rockets of sky thunder rockets
weet niet of iemand daar ervaring mee heeft
waarmee is asian thunder rocket te vergelijken
thnx:D

Leuke pijlen! Had er hier een paar pakketjes van en het was lekker stoken in de vooravond. De fluit is zeer rauw, met een harde klap erbij. Je hebt verschillende boeketten, dat vond ik het beste! Had verwacht dat het allemaal dezelfde boeketten waren. Het effect is ook nog vrij groot te noemen! Hij knalt ook redelijk laag dus dat is beter om te ervaren. Echt een aanrader voor dat geld!

had 2 pakketen en heb ze met zeer veel plezier ze staan schieten

heerlijke fluit en heerlijke knal
vond de boeketen wel beter als vorig jaar (persoonlijk)

geweldige pijlen dit. keiharde fluit gevolgd door een goeie klap met een leuk boeket. ik neem hier volgend jaar meer van mee. baalde ervan dat ik maar 1 pakje had.

Wat een top dingen!
Ik had twee pakjes ervan.
Een harde fluit, wat bij het opstijgen gewoon pijn doet aan je oren!
En dan ook nog een leuk boeketje in verschillende kleuren of crackling.
Top pijlen dit! En ze kosten ook nog eens niet veel voor 6 stuks.

Nog een foto:
P1010324.jpg

Foto niet overnemen zonder toestemming!

Ik ben zojuist een prijslijst tegen gekomen van een winkel, van dit jaar. Daar staan ze in de aanbiedingskolom voor slechts 4,95. Of dit bij alle winkels zo is, dat is afwachten, maar het is zeker mogelijk.

Voor die prijs neem ik ze toch wel mee :p

Klik voor de lijst

Back
Bovenaan