Asian Thunder Rockets

Hmm eboyvuurwerk, hoe kom jij aan dat pak Asian Thunder Rockets voor jouw filmpje? Ergens van de vrachtwagen gevallen zeker... :p

Hier is de film dan, dit is voor mij een topper.
Een goede fluit en een knal die volgens mij niet onder doet voor de Extreme Bang Rocket

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat boeket is echt bruut zeg. Ik ben niet naar de GBV dealer geweest omdat het vuurwerk daar gewoon weg niet geweldig is. Maar deze zijn niet verkeed. Hmmm een pakketje kopen komende dagen kan nog best. :)

Dat boeket is echt bruut zeg. Ik ben niet naar de GBV dealer geweest omdat het vuurwerk daar gewoon weg niet geweldig is. Maar deze zijn niet verkeed. Hmmm een pakketje kopen komende dagen kan nog best. :)

Let wel op dat er verschillende boeketten zijn. Als het goed is 6 verschillende.

Klinkt ook als een goede knal, goede fluit ook...dubbel zo duur als de Tolle Lola's/Silver Thunders, maar zo te horen en zien ook betere kwaliteit. Iemand ze zelf al getest en dus uitspraak over de knal?

Klinkt ook als een goede knal, goede fluit ook...dubbel zo duur als de Tolle Lola's/Silver Thunders, maar zo te horen en zien ook betere kwaliteit. Iemand ze zelf al getest en dus uitspraak over de knal?

Ik heb deze vanavond 2 keer afgestoken (helaas geen filmpje). Knal is erg goed, fluit is lekker rauw en het boeket is voor zo'n pijl goed te noemen. Kortom, voor deze prijs goeie pijlen.

Ik heb 2 pakken gekocht. Gisteren in het donker 1 afgestoken. Komt een lekkere fluit vanaf en de knal vind ik ook lekker. Het siereffect is vrij snel weg. Ik vind het een goede nieuwkomer die de komende jaren in de collectie komt, een beetje afhankelijk van de prijs natuurlijk, ze moeten niet 10 euro gaan kosten.

Deze fluitpijlgek heeft een test gedaan met een stuk of 8 verschillende fluitpijlen. Deze wordt qua knal overtroffen door de Sun Warriors, maar is qua fluit volkomen identiek. Hier is dan weer een mooi boeket bij. Dus deze is mooier door boeket, maar Sun Warrior gaat tikkie harder :)

Nou, vannochtend 3 afgestoken en WOW:) Ze knallen hard en hebben een zeer indrukwekkende gillende start:) Erg leuk:D Voor vanavond ook wat bewaard...:D

Erg leuke pijlen dit! Alleen had ik er gistermiddag 1 die knalde na 3-4 meter omhoog te zijn gegaan. Dus dat is wel wat minder. Maar als nog voor deze prijs volgend jaar weer!

Deze fluitpijlgek heeft een test gedaan met een stuk of 8 verschillende fluitpijlen. Deze wordt qua knal overtroffen door de Sun Warriors, maar is qua fluit volkomen identiek. Hier is dan weer een mooi boeket bij. Dus deze is mooier door boeket, maar Sun Warrior gaat tikkie harder :)

Hmm... Ik had ook Sun warriors, maar vond deze toch wel veel scheller fluiten! Bij deze pijl krijg je echt ffe pijn aan je oren als je er vlak naast staat, dat heb ik bij de Sun Warriors echt niet. Vreemd, is uiteraard altijd een stukje eigen beleving :p

Ik heb er hier een hoop in de lucht zien gaan. Goede fluit en knal. Het boeket was bij de meeste ook niet verkeerd. Volgend jaar ook maar ene pak kopen denk ik.

schrok van de goede fluit van de pijl.
en het boeket was ook erg mooi (voor die prijs)
volgend jaar meerdere pakken.

Back
Bovenaan