Asian Thunder Cake 100 shots

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1596
Artikelnaam: Asian Thunder Cake
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 100
Adviesprijs: €54,95
o.a. te koop bij:
Bestelvuurwerk.nl

1596_20asian_20thunder-1.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=lqyPv7Xolqw
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het schieten van de producten zal eind september/begin oktober plaats vinden
Op dat moment komen er filmpjes

Jammer. Ik moet het houden bij een 25 schots of mijn halve vuurwerkbudget gaat op aan deze cake. lijkt me wel super vet 100 asian thunder achter elkaar

OEHH die asian budget line ook he, enigste stukken vuurwerk die ik speciaal ga bestellen. Vorig jaar was de thundercake ookal erg goed, als deze vergelijkbaar is, wordt het knallen dit jaar!

Eigenlijk het gehele budgetline deel van GBV vind ik erg leuk.

Als er een leuk tempo inzit, en een leuke finale zoals bij de Asian Thunder Cake B, dan ga ik er toch sterk aan twijfelen om deze cake te bestellen.

Gelukkig maar, vorig jaar werd ik er gek van om telkens weer zo'n asian thunder aan te steken..

Hele grote kans dat deze dit jaar in mijn collectie te vinden zal zijn! Want voor de prijs hoef je het niet te laten.

Hoe groot is de waarde dan wel niet van jou collectie dit jaar? Ik mag blij zijn als ik dit jaar voor € 45,00 mag uitzoeken. :wink:

Vind het wel een heel verschil van 10/15 jaar geleden en nu, toen was je nog tevreden met 1 schoenendoos vol vuurwerk. :angel:

Misschien moet concurreren met de big mc thunder. ben benieuwd.

Nou dat weet ik nog niet zo zeker, aangezien de Big McThunder een knalcake is en de Asian Thunder's meer bekent er om staan dat ze een heel mooi boeketje hebben, naast een harde knal. Tevens heeft de big Mc thunder ook nog mines en deze (zoals het er nu uitziet) niet. Daarom denk ik niet dat deze met elkaar te vergelijken zijn, (Sier VS. Knal) maar dat is slechts mjn bescheiden mening.

Hoe groot is de waarde dan wel niet van jou collectie dit jaar? Ik mag blij zijn als ik dit jaar voor € 45,00 mag uitzoeken.

Zie dit topic: Hoeveel geld vuurwerk 2009?
:bye:

Laatst bewerkt:
Maar lijkt me in ieder geval zo op het eerste gezicht best een leuke cake had vorig jaar de rest a b en c ook bevielen me ook dus dit jaar weer leuk voor een uurtje of 22.00 ,daarna groter groter groter.

Back
Bovenaan