[Full Loaded] Hot Shots [Ass.]

VWC Hot Shots Rifle Demo Wolff 2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

VWC Hot Shots Shotgun Demo Wolff 2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

VWC Hot Shots Pistol Demo Wolff 2009

+ YouTube Video

VWC Hot shots Revolver Demo Wolff 2009

+ YouTube Video

das niet misselijk wat je daar voor 35 euro in huis haalt .
zeker als je een laag buget hebt kun je toch een hele mooie show geven :D

Heel erg goed dat een merk als full loaded met dit soort assortimenten komt. Bij mijn dealer is het 4 voor 38 euro ( 9.50 per stuks ) Als je niet heel veel budget hebt laat ik zeggen 100 euro aan sier. Kan je gewoon dit ass halen een heavy 5 en of super vier dynasty en/of super vier excellent ( 25 euro voor 4 blokken ).
heb je zo 10/12 blokken en kan je toch een geweldige jaarwisseling hebben.
mooie finale hebben ze, diverse effecten prima!.

Toch wel een intersesant pakket dit. 8,75 per cake. 16 mooie shots en nog redelijke finale in iedere cake. Leuk pakket!

haha bij mijn dealer 29,99 per 4 dus ze gaan zeker mee!! Ze hebben ook meerdere aanbiedingen zoals heavy 3 voor 15 en killing arrow voor 35 :)

net besteld deze schappelijke budgetpotten en heb zo het vermoeden dat ik niet teleurgesteld ga worden door deze schatjes

super potten dit!
ze werden geschoten op een demo in Elst zijn echt super mooi lekker volle boeketten met lekker veel afwisseling.
ik heb ze alleen niet besteld maar misschien neem ik er een mee in de losse verkoop.

edit: bij mijn dealer maar 29,99euro dat is ong. 7.50 per pot oftewel 47cente per schot ik weet bijna wel zeker dat ik deze in de losse verkoop mee neem:):):)

Laatst bewerkt:
zojuist een pakketje van besteld ben erg benieuwd. vorig jaar al op een demo gezien vond ze toen erg leuk voor dat geld. ga ze dit jaar dan toch halen en ga ze voor van te voren afsteken. mooi pakket voor dat geld. ben benieuwd hoe ze hier in de straat zijn.

Deze zijn mij vorig jaar erg goed bevallen om in de vooravond af te steken.
Laatst nog gezien op een demo en ze waren nog net zo goed.
Hier de filmpjes van de 4 cakes uit dit assortiment:
(HD)

Revolver:
+ YouTube Video

Shotgun:
+ YouTube Video

Pistol:
+ YouTube Video

Rivel:
+ YouTube Video

Ik kan me natuurlijk vergissen maar is dit niet ongeveer het zelfde als de Heavy 4?
Wie weet zelfs een Omlabeling?

Ik kan me natuurlijk vergissen maar is dit niet ongeveer het zelfde als de Heavy 4?
Wie weet zelfs een Omlabeling?

Ik heb de heavy 4 gehad, en dit assortiment.

Het is duidelijk geen omlabeling, de effecten zijn vele malen groter, andere kleurcombinatie's etc.

De effecten deden zeker niet onder aan de super 4-16, welke 15 euro duurder was...

Back
Bovenaan