Asian Budget Line B

Mike je hebt het precies goed omschrijven, valt eigenlijk weinig aan toe te voegen.....ik denk dat we voor deze prijs helemaal niet moeten klagen. een welkome verrijking op de vuurwerkmarkt

Hier is ie hoor;

Rechtermuisknop --> doel opslaan als...

De blauwe "peonies" vallen zwaar tegen, is in onze reactie wel duidelijk ook, maar de finale maakt veel goed. Overigens is er één salvo met érg licht goud, niet vast te leggen op film, maar met het blote oog zéker mooi. :D

Woow echt geweldig. Jammer van de blauwe peonies maar de finale maakt inderdaad ALLES goed:thumbsup: 35 euro is niet veel geld voor deze cake en ik zal em dan ook zeker met de verkoopdagen erbij kopen.

Deze cake is geweldig!
Harde knallen, redelijk volle boeketten, en dan die finale!
Erg onder de indruk, heb hem al 1x besteld, maar misschien dat ik deze er nog een keer los bij koop :D

De finale is geweldig! Als de rest van de cake dat nou ook was, maar alle boeketjes voor de slotsalvo's zien er maar magertjes uit... Een zeer onevenwichtig opgebouwde pot dus. Zou ik niet kopen.

De finale is geweldig! Als de rest van de cake dat nou ook was, maar alle boeketjes voor de slotsalvo's zien er maar magertjes uit... Een zeer onevenwichtig opgebouwde pot dus. Zou ik niet kopen.

Zeker niet in het echt gezien?
Bij de demo in Ermelo, van Hendriks afgelopen donderdag stond het publiek er goed dicht bij, en als je er dus bijna recht onder staat is hij prachtig. Ook de boeketjes voor de slotsalvo's zijn gewoon van goede kwaliteit.

Ik vind alleen de finale heel goed, de rest is minder. Typische proline/gbv boeketten harde burst en effect dat snel weg is.

Zeker niet in het echt gezien?
Bij de demo in Ermelo, van Hendriks afgelopen donderdag stond het publiek er goed dicht bij, en als je er dus bijna recht onder staat is hij prachtig. Ook de boeketjes voor de slotsalvo's zijn gewoon van goede kwaliteit.
Niks nieuws waar ik een mening over heb, heb ik nog echt gezien. Dus ik vergelijk altijd beeldmateriaal.

Maar daar gaat het hier nog geeneens om, een vergelijking met andere cakes. Dit gaat om de balans in de cake zelf, en die is slecht. Kleine, magere, snel vervagende boeketten voor het slot, en de finale die ijzersterk is. Om die mening te vormen hoef ik hem niet met andere producten te vergelijken, noch in het echt te zien.

Waarom sommige mensen deze afkraken begrijp ik totaal niet !!! Ik had vorig jaar de C maar het wordt dit jaar zeker de B. In het begin denk je ...hmmm een simpele cake met peony's totdat er opeens een 5-voudige finale uitkomt. Het is goed uitgezocht, 9 rijen van 9 schoten waarvan de laastste 5 in salvo. Als ik het filmpje hierboven eerder had gezien had ik er afgelopen jaar al van kunnen genieten.

Haha ik weet dat het harde knallen zijn!!!
Ik was bij de demo vorig jaar en ik stond egt van woow is dit legaal?
Noch even nagevraagt en ja het was de Asian Budget Line B:D
Heelaas niet besteld vorig jaar!
Dit jaar denk ik er wel aan om deze cake te kopen

en daar stond ik dan op 31 december nog om 18.30 in de winkel om toch nog een potje bij te kopen :D tja deze maar meegenomen voor die 30 euries (was in de aanbieding) en moet zeggen was best een aangename verrasing toen die finale eruitgeramd werd:rolleyes: dit jaar ook maar weer erbij nemen dacht ik zo

Na al deze filmpjes weet ik het zeker, deze komt er bij mij sowiezo in!

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding en heerlijke dreunen, wat wil je nog meer :D?

Vorig jaar helaas maar 1 van besteld,heerlijke pot voor een mooie prijs met harde burst.

Ik zit te denken om er 2 in v-shape te zetten maar de timing moet dan precies goed zijn,als dat goed gaat heb een gaaf blokje voor weinig geld met een bizarre finale!:Den ben je nog steeds wenig geld kwijt:D

Back
Bovenaan