Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de Sluitertijd op de Bulp stand staan. Dat wil zeggen dat zolang ik de knop inhoudt de foto wordt gemaakt. Hoelang is afhankelijk van het vuurwerk en de omstandigheden. Bij veel en fel vuurwerk is dit rond de 3sec zijn, maar bij veel kleur zet ik graag de lens(diafragma) zo dicht mogelijk en dan ga je al snel richting de 10 sec. Het is vooral veel spelen met instellingen. Wil je veel te gelijk in je foto zet je de lens ver dicht en pak je een lange Sluitertijd en wil je single effect gooi je de lens zoveel mogelijk open en pak je zo'n 2a3 sec.Mag ik vragen hoe lang je sluitertijd e.d. hierbij wel niet geweest zijn ??
Zijn namelijk wel erg fraaie foto's geworden,al zeg ik t zelf
Thnx voor de info.Ik heb de Sluitertijd op de Bulp stand staan. Dat wil zeggen dat zolang ik de knop inhoudt de foto wordt gemaakt. Hoelang is afhankelijk van het vuurwerk en de omstandigheden. Bij veel en fel vuurwerk is dit rond de 3sec zijn, maar bij veel kleur zet ik graag de lens(diafragma) zo dicht mogelijk en dan ga je al snel richting de 10 sec. Het is vooral veel spelen met instellingen. Wil je veel te gelijk in je foto zet je de lens ver dicht en pak je een lange Sluitertijd en wil je single effect gooi je de lens zoveel mogelijk open en pak je zo'n 2a3 sec.
Het leuke van de bulp stand is, dat je precies zelf kan bepalen wat je er op wil. Ideaal bij waaier effecten enz. Kan je precies timen wanneer de rij klaar is. Uiteraard met een afstandsbediening.
Iso inderdaad zo laag mogelijk.Thnx voor de info.
Bulb stand en functie is bekend hier.
Neem aan ISO op 100,of ga je daar ook nog variërend mee om ?
Even voor de duidelijkheid een plaatje bijgevoegd uit 2012 alweer,ik probeer ook nog altijd bij te leren als semi foto geleerde, vandaar de vragen en sorry voor de inbreking met de foto voor de extra verduidelijking
Bekijk bijlage 1801189