Arviidds Vuurwerkfoto's

Heerlijke foto's weer inderdaad! Krijg er zo ontzettend veel zin van om weer shows te gaan zien.

dsc_5365-2.jpg

dsc_5369-2.jpg

dsc_5653-2.jpg

Schitterende foto's weer Arvid. Blijft keer op keer genieten van de enorm felle kleuren. Komt echt geweldig over.

Nu het seizoen weer is begonnen, ook hier maar weer leven in brengen.
Helaas dit jaar nog nergens met de camera gestaan. Ik hoop toch echt dat er dit jaar nog wat shows/demo's zijn waar ik heen kan.

Nu moeten we het nog doen met foto's van andere jaren:

dsc_5753-2.jpg

DSC_3089-2-2.jpg

DSC_2963-2.jpg

Geweldige foto's weer Arvid. Blijft een genot om naar te kijken. De kleuren springen er echt uit.

Fijn om hier weer wat foto's voorbij te zien komen. Dikke platen weer hoor Arvid.

Het wordt tijd dat we weer wat vuurwerk gerelateerde evenementen mogen bezoeken. Blijft een genot om die foto's te zien Arvid!

Dit jaar inmiddels bij een klein showtje aanwezig geweest. Hij was kort en ik had dan ook maar 23 foto's gemaakt waar ik normaal wel richting de 60 ga. Van deze 23 foto's vind ik er maar 1 de moeite waard om te laten zien:

DSC_5896-1-3.jpg

één is wat karig dus hier nog twee oudere plaatjes:

DSC_2351.jpg

DSC_3892-3.jpg

Gister avond stond ik eindelijk weer eens op een demo. De demo van Cafferata. De locatie was top en de finale show was echt prachtig. De ideale omstandigheden om mooie foto's te schieten.

Deze wil ik vast met jullie delen want dit is denk ik wel mijn mooiste foto die ik ooit heb gemaakt:

DSC_6220-5.jpg

Later volgt meer nu helaas geen tijd meer om de rest te bekijken.

Back
Bovenaan