Artillery

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7158
Artikelnaam: Artillery
Bruto Gewicht: 15000 gram
Netto kruitgewicht: 1500 gram
Aantal schoten: 120 schoten
Effectomschrijving: Een houten kist vol met sensatie! 120 schoten.
Tijdsduur: 85 sec.
Kartoneenheid: 1/3
Adviesprijs: € 129,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

7158-Artillery-A-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Net gezien op de stream demo Wolff wat een vette bak zeg er stonden er wel wat naast elkaar maar dat ramde er goed op los. Topper en mustheave in mijn ogen...

Oke ja, wat ging het goed los. Jammer van het vertekende beeld met 3 naast elkaar en zelfs 2 achter elkaar! Doodzonde. Had graag willen zien wat deze los had gepresteerd. Zo waren er opeens meerdere compound producten die er per 2 werden geschoten vanavond, jammer!

Maar wat een grote effecten had de Artillery. Buiten dat om wat een mooie doos om te zien, een goede prijs voor zijn kwaliteit in mijn ogen. Ondanks dat het maar 3 cakes zijn was dit niet terug te zien. 40 schots per cake, 12,5 gram per schot. Ze weten er wel het maximale uit te halen bij Wolff. Gek dat ze dat bij andere producten dan weer niet kunnen.

Oke ja, wat ging het goed los. Jammer van het vertekende beeld met 3 naast elkaar en zelfs 2 achter elkaar! Doodzonde. Had graag willen zien wat deze los had gepresteerd. Zo waren er opeens meerdere compound producten die er per 2 werden geschoten vanavond, jammer!

Maar wat een grote effecten had de Artillery. Buiten dat om wat een mooie doos om te zien, een goede prijs voor zijn kwaliteit in mijn ogen. Ondanks dat het maar 3 cakes zijn was dit niet terug te zien. 40 schots per cake, 12,5 gram per schot. Ze weten er wel het maximale uit te halen bij Wolff. Gek dat ze dat bij andere producten dan weer niet kunnen.
Ja klopt 12,5 per shot en ik snap wat je bedoelt dan haal je het maximale eruit maar wel op een lekkere manier zo. Dan ben je een grote als je dat kan...

Dit was één van de twee producten waar ik eventueel warm voor zou kunnen lopen ja, verder was het vooral brandjes blussen

Dit was één van de twee producten waar ik eventueel warm voor zou kunnen lopen ja, verder was het vooral brandjes blussen

Dat ligt niet aan Wolff of de schieters.
Vaak zitten de ambtenaren van de provincie hier achter.
Afgelopen demo's vaak sfeer vuurtjes gezien van cakes.

oh, cynisme-modus uit...
Was niet letterlijk zo bedoeld the cigarman. Ik wilde vooral aangeven dat het verder een erg teleurstellende demo was die regelmatig stil lag,

Ben ik het volledig mee oneens. Meerdere demo's gezien dit jaar en er gaat overal wel iets mis. Maar goed, het is dan ook mensenwerk. Deze demo heeft mij heel positief verrast. En niet alleen mij maar onze hele groep. Veel aparte effecten gezien en ook de kleurstellingen zijn veelal goed uitgewerkt. ook de tempo's bevielen ons goed. Dat een enkele keer nog een cake moest worden herstart doet daar wat mij betreft niets aan af.

Ben ik het volledig mee oneens. Meerdere demo's gezien dit jaar en er gaat overal wel iets mis. Maar goed, het is dan ook mensenwerk. Deze demo heeft mij heel positief verrast. En niet alleen mij maar onze hele groep. Veel aparte effecten gezien en ook de kleurstellingen zijn veelal goed uitgewerkt. ook de tempo's bevielen ons goed. Dat een enkele keer nog een cake moest worden herstart doet daar wat mij betreft niets aan af.

Helemaal mee eens,was er gisteren ook bij, veel verschillende effecten en heldere kleuren
Heeft mij ook zeker positief verrast.

Springt eruit als je vuurwerk wilt gaan kopen, uiterlijk en naam kloppen, dit wil je hebben. Effecten lijken mij top, heb de livestream bekeken en hier haakte ik wel op aan ondanks dat er meerdere tegelijk gingen.
Staat op de lijst vanwege het uiterlijk en als ie op een winkeldemo echt zo goed blijkt, komt ie er gewoon bij.

Back
Bovenaan