Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2025/2026

Nee, anders zou die er nu niet bijgestaan hebben. Eenmaal afgekeurd zonder dat het te verhelpen is, dan mag het niet op de markt.
Dan nog apart dat de batch destijds (neem ik aan) wel is goedgekeurd en nu niet meer. En zouden ze elk kaar alle ingevoerde eerdere batches controleren of deze eerder zijn afgekeurd? Het zal best, maar is wel een aardig werkje denk ik zo.

Dan nog apart dat de batch destijds (neem ik aan) wel is goedgekeurd en nu niet meer. En zouden ze elk kaar alle ingevoerde eerdere batches controleren of deze eerder zijn afgekeurd? Is wel een aardig werkje denk ik zo
Niet alles wordt gekeurd, dus dan is deze niet gekeurd. Tegens gaan importeurs echt geen risico nemen met afgekeurd vuurwerk.

Dan nog apart dat de batch destijds (neem ik aan) wel is goedgekeurd en nu niet meer. En zouden ze elk kaar alle ingevoerde eerdere batches controleren of deze eerder zijn afgekeurd? Het zal best, maar is wel een aardig werkje denk ik zo.
Niet alle producten worden gekeurd. Het betreft een steekproef. Het kan dus goed zijn dat artikelen voorgaande jaren nooit in een steekproef terecht zijn gekomen (en dus niet zijn afgekeurd) en dit jaar wel in de steekproef zijn gekomen (en nu dus wel afgekeurd).

dat artikelnummer is mij vreemd, was toch de 5136 en nog 1, zou wel de beste versie zijn die ze afkeuren
Er waren diverse artikelnummers vorig jaar. Dit jaar is (bijna) alles 5646 of 546 als ik mij niet vergis. Maar wel in diverse batches !
W-triple layer zonder kooi?! Aaaaargh. Duimen op meerdere batches.

Color Blind was er ook in meerdere batches, of niet?
De W-triple layer heb ik al verschillende 2025 batches van gezien 👍

Ken het keuringsproces en de soort van 'steekproef'. Snap ook dat het risico niet genomen wordt een jaar later een afgekeurde batch opnieuw in te voeren.
Maar vraag me wel af in hoeverre er word teruggekeken en of alles praktisch dan wel theoretisch wordt gecontroleerd en bijgehouden betreft afkeur van batches van voorgaande jaren.

Overigens slechts een gedachtenspinsel die ik even wilde delen, niet per se dat ik er een antwoord op moet hebben

Start topic bijgewerkt aan de hand van de lijst van onze vrolijke vrienden van de ILT....

Uiteindelijk valt het qua beschikbaarheid van producten heel erg mee, van een groot deel van de afgekeurde producten zijn meerdere batches beschikbaar. Alleen het deel wat te laat komt is nog niet afgesloten aangezien sommige producten op dit moment nog niet binnen zijn.

Schade valt voor de consument zo te zien mee vergeleken met andere jaren. Heb dingen voorbij zien komen waarvan ik dacht 'dat wordt afkeur' en die staan niet tussen de lijst.
Verbaas me er echter niet over dat er geen china red tussen staat.😂
Ook CR had afgekeurd kunnen worden he, weigeraars, te lange vertraging op de lont, doosje in brand na het afsteken, etc. Dat het niet afgekeurd is vanwege een te grote spreiding of te hoog geluidsniveau is wel voorspelbaar ja.

Start topic bijgewerkt aan de hand van de lijst van onze vrolijke vrienden van de ILT....

Uiteindelijk valt het qua beschikbaarheid van producten heel erg mee, van een groot deel van de afgekeurde producten zijn meerdere batches beschikbaar. Alleen het deel wat te laat komt is nog niet afgesloten aangezien sommige producten op dit moment nog niet binnen zijn.
Jij bent goed bezig geweest Knetter! Bedankt!

Toch wel erg verbaasd na dat nieuws artikel vandaag, lont te lang????? :frusty:
Echt totaal niet logisch hoe langer de lont hoe beter, zijn mensen echt zo achterlijk dat ze dan gaan kijken als het te lang duurt je ziet toch het lont branden.

Back
Bovenaan