Richardus
VWC lid
Vraag is dan nog ff welke batch enz etcHelaas klopt het verhaal.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraag is dan nog ff welke batch enz etcHelaas klopt het verhaal.
Wij noemen dat 'genaaid worden met je broek aan'. Balen!!Zund!! ik had deze bij Vathorst besteld, en wilde m absoluut weer gaan bestellen. Van voor en achter gepakt word ik![]()
Nee, MEDE om die reden worden vaak binnen 1 importeur omlabelingen gebruikt. Waar de een wordt afgekeurd kan zijn 1-op-1 omlabeling de dans ontspringen.Oh daar gaat die optie dan de deur uit, al kan dat ook voor de zekerheid zijn door de winkelier. Heeft omlabeling vaak/soms zelfde batch&ce nr?
Klopt was uitgeleverd wordt zal 23 batch zijnVraag is dan nog ff welke batch enz etcnwe batch is van de sites verdwenen idd, maar ouwe restanten en omlabeling kunnen wrs/mss nog wel uitgeleverd
Hoe voelt dat?Zund!! ik had deze bij Vathorst besteld, en wilde m absoluut weer gaan bestellen. Van voor en achter gepakt word ik![]()
Minder prettig dan met de broek aan genaaid wordenHoe voelt dat?
Misschien handig om er meteen bij te zetten welke,voordat iedereen gaat gissen.Er zijn meer artikelen van Private Label Fireworks Specials afgekeurd.
Hoi Cigarman, weet jij toevallig welke dat nog meer zijn?Er zijn meer artikelen van Private Label Fireworks Specials afgekeurd.
Inderdaad . Net al contact gehad met de winkel waar ik royal match heb gekocht en hun weten nog niks van afkeurMisschien beter even wachten alvorens echt definitief bekend is wat er precies allemaal is afgekeurd?