Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand die iets weet of riakeo met het assortiment voor lesli op tijd gaat binnenkomen ? durf /heb nl geen zin om riakeo boxen te gaan bestellen en dan straks aan de balie een "vergelijkbaar "product te krijgen omdat het niet is uitgeleverd ,vast bedankt voor jullie wijsheid en kennis !!

Gast 24030 zei:
iemand die iets weet of riakeo met het assortiment voor lesli op tijd gaat binnenkomen ? durf /heb nl geen zin om riakeo boxen te gaan bestellen en dan straks aan de balie een "vergelijkbaar "product te krijgen omdat het niet is uitgeleverd ,vast bedankt voor jullie wijsheid en kennis !!

Zekerheid hebben we niet, overigens kun je een vergelijkbaar product altijd weigeren en geld terug krijgen :)

Eventueel bestel je 1 boxje die je mooi vind naast je andere vuurwerk, dan mis je maar 1 product

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mijn contactpersonen bij Lesli zouden wij bij onze voorgenomen Demo half december, alles kunnen schieten van Riakeo omdat dan alles qua productie binnen zou zijn. Wel 2 aanvullende opmerkingen hierover (i.v.m. verwachtingsmanagement):

1. Onze Demo is nog steeds niet definitief, we hopen z.s.m. uitsluitsel te kunnen geven
2. We gaan niet alles schieten van Riakeo, het wordt weer een mooie mix van nieuwe en bestaande artikelen van alle merken die we voeren

Zekerheid hebben we niet, overigens kun je een vergelijkbaar product altijd weigeren en geld terug krijgen :)

Eventueel bestel je 1 boxje die je mooi vind naast je andere vuurwerk, dan mis je maar 1 product
allereerst bedankt voor de reactie ,maar zie bij mijn leverancier (gebro) toch echt alleen staan dat je in het geval van een niet geleverd/voorraad product slechts een vergelijkbaar of duurder artikel krijg en dat is volgens mij wel zo'n beetje bij alle winkels toch ? heb al vroeg 5 x 500 grammers besteld maar wil er wellicht nog wat bij pakken van riakeo ,heb al een ruime selectie van veel mooi spul maar wellicht kan het budget nog wat opgerekt worden ,al is het alleen maar om het eerste jaar met een afsteekverbod hier in utrecht te vieren !!

Gast 24030 zei:
allereerst bedankt voor de reactie ,maar zie bij mijn leverancier (gebro) toch echt alleen staan dat je in het geval van een niet geleverd/voorraad product slechts een vergelijkbaar of duurder artikel krijg en dat is volgens mij wel zo'n beetje bij alle winkels toch ? heb al vroeg 5 x 500 grammers besteld maar wil er wellicht nog wat bij pakken .
Kunnen ze er wel inzetten, maar wettelijk gezien heb je recht op geld terug. Zullen ze meestal ook niet moeilijk over doen ;)

Volgens mijn contactpersonen bij Lesli zouden wij bij onze voorgenomen Demo half december, alles kunnen schieten van Riakeo omdat dan alles qua productie binnen zou zijn. Wel 2 aanvullende opmerkingen hierover (i.v.m. verwachtingsmanagement):

1. Onze Demo is nog steeds niet definitief, we hopen z.s.m. uitsluitsel te kunnen geven
2. We gaan niet alles schieten van Riakeo, het wordt weer een mooie mix van nieuwe en bestaande artikelen van alle merken die we voeren
bedankt voor de info en riakeo zou ook slechts een deel van de collectie worden hier hoor ,ben benieuwd naar jullie demo show en wens jullie alvast veel geluk toe en hopelijk lukt alles qua planning etc !!

Kunnen ze er wel inzetten, maar wettelijk gezien heb je recht op geld terug. Zullen ze meestal ook niet moeilijk over doen ;)
gaat me niet om het geld terug krijgen en als je een bestelling plaatst ga je volgens mij automatisch akkoord met de voorwaarden maar dit terzijde ,maar wil geen veel te duur 20mm/25mm blokje van welke importeur dan ook krijgen ter compensatie ipv een 30mm riakeo blok ,afwachten en vooral aftellen maar allemaal tot we weer mogen mensen 👍👍

Gast 24030 zei:
gaat me niet om het geld terug krijgen en als je een bestelling plaatst ga je volgens mij automatisch akkoord met de voorwaarden maar dit terzijde ,maar wil geen veel te duur 20mm/25mm blokje van welke importeur dan ook krijgen ter compensatie ipv een 30mm riakeo blok ,afwachten en vooral aftellen maar allemaal tot we weer mogen mensen 👍👍
Waarschijnlijk is het gewoon op tijd, zo niet komt er vast een goede oplossing. Logisch dat je een goede vervanger zou willen. Side note, dat is dus niet zo als de voorwaarden niet voldoen aan de wet :)
Die gaat ten alle tijde voor algemene voorwaarden

Gast 24030 zei:
gaat me niet om het geld terug krijgen en als je een bestelling plaatst ga je volgens mij automatisch akkoord met de voorwaarden maar dit terzijde ,
Kan je nu nog 2 dingen doen.
1) je gaat de algemene voorwaarden zoeken op de site van je winkel naar keus.
2) je belt die winkel en vraagt simpelweg of je bij artikel niet op voorraad je geld terug krijgt zodat je dan zelf kan kijken voor wat anders.
Daarmee voorkom je dat je wat krijgt waar je niet op zit te wachten,en heb je een extra kans om iets te zoeken wat je dan wel zou willen.

Dat is echt knap, denk dat het in deze tijd met productieproblemen maar weinig importeurs, zelfs de kleinere, lukt om alles zo vroeg binnen te hebben!

Lastig, de Riakeo lijn ziet er best veelbelovend uit, mooie producten maar onzeker op meerdere vlakken.
Ik heb deze ‘bewust’ genegeerd dit jaar al lonkt die Artificial ietwat 😬

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan