Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Vanmorgen gebeld door Valk Vuurwerk dat de Sensation Master van Broekhoff niet geleverd is ook geen vervanger dus geld terug.

Begint goed, eerste dealer en meteen twee vervangers:

1.2" Temptation Willow vervangen voor 1.2" Willow Mayhem
Original's Finest Box vervangen voor Extreme Goldfather

En het mooie is dat beide vervangers exact dezelfde box zijn. :bonk:

Ik snap dit soort berichten niet zo goed. Je hebt toch een mond? Je kan toch gewoon vragen om een ander artikel?

De 1,2" Willow Mayhem is niet exact dezelfde, maar wel een mooie box.

Ik snap dit soort berichten niet zo goed. Je hebt toch een mond? Je kan toch gewoon vragen om een ander artikel?

Uiteraard. Maar als je dan verteld wordt dat ze verder geen enkele 30MM box voorradig hebben, houdt het snel op. Optie was om geld terug te krijgen, maar dan leg ik een van beide wel weg voor volgend jaar want uiteraard wordt vuurwerk er niet goedkoper op.

Ik zie idd meerdere reacties van mensen dat ze vervangers krijgen waar ze niet helemaal tevreden
Mee zijn. Maar dan zeg je toch ik wil me geld terug. Lijkt mij?

Ik kies producten zorgvuldig uit, dan wil ik niet ineens een vervanger krijgen waar ik niks over te zeggen heb. Dus of samen tot een goede oplossing komen qua vervanging of gewoon geld terug.

Blijft uiteraard soms wel lastig, zeker als het heel chaotisch is in de winkel .

Spreiden over 2 jaar of, als je budget het (gevoels- danwel getalsmatig) toelaat tegelijk schieten :D

Willow Mayhem is een totaal andere box,
Zou ik blijer mee zijn overigens.

Ik zie idd meerdere reacties van mensen dat ze vervangers krijgen waar ze niet helemaal tevreden
Mee zijn. Maar dan zeg je toch ik wil me geld terug. Lijkt mij?

Ik kies producten zorgvuldig uit, dan wil ik niet ineens een vervanger krijgen waar ik niks over te zeggen heb. Dus of samen tot een goede oplossing komen qua vervanging of gewoon geld terug.

Blijft uiteraard soms wel lastig, zeker als het heel chaotisch is in de winkel .

Precies, heb ik ook gedaan, annuleer dan maar, andere winkel gevonden waar ze wel verkochten wat ik zocht.

Tweede Magnum dealer ook geen 1.2" Temptation Willow en Platinum Sensation. Kreeg wederom de 1,2" Willow Mayhem aangeboden als vervanger maar die heb ik dus al twee keer staan. Heb ze vervangen voor de Cosmic Dancer en Colorful City van Pangu. Hopelijk ga ik niet teleurgesteld worden door mijn keuze.

Verder de W-Shape Dominator gekregen als vervanger voor de W-Triple Layer. Volgens mij is dat exact dezelfde box.

Tweede Magnum dealer ook geen 1.2" Temptation Willow en Platinum Sensation. Kreeg wederom de 1,2" Willow Mayhem aangeboden als vervanger maar die heb ik dus al twee keer staan. Heb ze vervangen voor de Cosmic Dancer en Colorful City van Pangu. Hopelijk ga ik niet teleurgesteld worden door mijn keuze.

Verder de W-Shape Dominator gekregen als vervanger voor de W-Triple Layer. Volgens mij is dat exact dezelfde box.

Colourfull city is heerlijk!!

Heb i.p.v. de Turbo Display Box van Magnum de Battle Of Angels van Crown Collection meegekregen. Vond het wel apart want zag er wel een aantal uitgeleverd worden. Er werd mij verteld dat dit ook een omlabeling van de Turbo Display Box was :bonk: Het is een omlabeling van de Angel Dust van Magnum. Ben er verder blij mee omdat ik deze persoonlijk mooier vind, en voor 3 tientjes mag ik niet klagen :p

Iemand gehoord van de crown mixed display 198 schoten? Deze gekregen als vervanger voor de Helsinki skyscrapers. Kan er niks over vinden op het internet

Dit topic gaat over artikelen die afgekeurd zijn of die niet op tijd kunnen worden geleverd.
Gelieve dit topic niet te gebruiken om je vervangers te bespreken. Dan kan uitstekend in de winkel-topics van de dealer, of in de product-topics van je vervanger. Er zijn uiteenlopende redenen om een artikel te vervangen in een order.

Dank!

Dit topic gaat over artikelen die afgekeurd zijn of die niet op tijd kunnen worden geleverd.
Gelieve dit topic niet te gebruiken om je vervangers te bespreken. Dan kan uitstekend in de winkel-topics van de dealer, of in de product-topics van je vervanger. Er zijn uiteenlopende redenen om een artikel te vervangen in een order.

Dank!
Is dit een open sollicitatie?

Er word dit jaar niet meer gekeurd dus wat maakt het uit?

Back
Bovenaan