Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap dit soort berichten niet zo goed. Je hebt toch een mond? Je kan toch gewoon vragen om een ander artikel?Begint goed, eerste dealer en meteen twee vervangers:
1.2" Temptation Willow vervangen voor 1.2" Willow Mayhem
Original's Finest Box vervangen voor Extreme Goldfather
En het mooie is dat beide vervangers exact dezelfde box zijn.![]()
De 1,2" Willow Mayhem is niet exact dezelfde, maar wel een mooie box.Begint goed, eerste dealer en meteen twee vervangers:
Ik snap dit soort berichten niet zo goed. Je hebt toch een mond? Je kan toch gewoon vragen om een ander artikel?
Spreiden over 2 jaar of, als je budget het (gevoels- danwel getalsmatig) toelaat tegelijk schietenBegint goed, eerste dealer en meteen twee vervangers:
Begint goed, eerste dealer en meteen twee vervangers:
Ik zie idd meerdere reacties van mensen dat ze vervangers krijgen waar ze niet helemaal tevreden
Mee zijn. Maar dan zeg je toch ik wil me geld terug. Lijkt mij?
Ik kies producten zorgvuldig uit, dan wil ik niet ineens een vervanger krijgen waar ik niks over te zeggen heb. Dus of samen tot een goede oplossing komen qua vervanging of gewoon geld terug.
Blijft uiteraard soms wel lastig, zeker als het heel chaotisch is in de winkel .
Tweede Magnum dealer ook geen 1.2" Temptation Willow en Platinum Sensation. Kreeg wederom de 1,2" Willow Mayhem aangeboden als vervanger maar die heb ik dus al twee keer staan. Heb ze vervangen voor de Cosmic Dancer en Colorful City van Pangu. Hopelijk ga ik niet teleurgesteld worden door mijn keuze.
Verder de W-Shape Dominator gekregen als vervanger voor de W-Triple Layer. Volgens mij is dat exact dezelfde box.
Heb je een artikelnummer?Iemand gehoord van de crown mixed display 198 schoten? Deze gekregen als vervanger voor de Helsinki skyscrapers. Kan er niks over vinden op het internet
Is dit een open sollicitatie?Dit topic gaat over artikelen die afgekeurd zijn of die niet op tijd kunnen worden geleverd.
Gelieve dit topic niet te gebruiken om je vervangers te bespreken. Dan kan uitstekend in de winkel-topics van de dealer, of in de product-topics van je vervanger. Er zijn uiteenlopende redenen om een artikel te vervangen in een order.
Dank!