Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

Netjes dat jullie het nog te horen krijgen wanneer een product niet geleverd wordt. Ik heb in de 20 jaar dat ik vuurwerkjes koop zo vaak op de afhaaldag zelf gezien dat er een vervanger was gekozen, zonder overleg. Overigens wel altijd een goed product, maar maak liever zelf een keuze.

Bedankt voor de update jongens! Als goed is klopt (helaas) de lijst in bericht 1 zo.
Zo niet laat het me weten. Het is dit jaar een lange lijst geworden, hopelijk blijft het hierbij:mad:

Ik hoorde net uit betrouwbare bron dat de Popper Black & Yellow van Zena is afgekeurd. :rolleyes:
Teveel party confetti en een te harde burst... :D

Oke nu even serieus: het is wel balen om dit te lezen zeg! Geeft niet veel vertrouwen voor de toekomst van vuurwerk op deze manier.. :sad:

Ik heb de Screaming Elevator specifiek voor het effect besteld. Ik hoef daar geen alternatief product voor als het geen soortgelijk effect heeft.

Ik hoop hier mijn geld voor terug te krijgen. Maar ik kan mij ook voorstellen dat daar geen beginnen aan is voor de winkels om daar onderscheid in te maken. Ik ga het afwachten.

Helaas net ook het bericht ontvangen
Van mij dealer dat de mega mine van magnum

Niet uitgeleverd mag worden wat zo zonde is
Balen weer alles wat mooi en goed is wordt eruit gehaald
Waar stopt het mee wat een gezeik

Back
Bovenaan