Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2020!

Ben ik toch wel blij dat ik amper nieuwe artikelen heb besteld dit jaar. Meeste wat besteld is is oude batch van vorig jaar, ga er vanuit dat deze nog wel in de bunkers staan.

Ah lelijk, die thunder lords leken me echt machtig mooi. Goed alternatief voor de grote knetterballen die ze er op het laatste moment uit hebben gehaald. Gelukkig die afgelopen zomer wat setjes kunnen bemachtigen in baarle.

Don't shoot the messenger...

Officiële mail vanuit Vuurwerkmania:

1886 GEISHA 'BIG X' GEISTERBLITZ 100'S
I.v.m. een aanlever probleem van dit item vanuit China, komt dit item hoogst waarschijnlijk niet op tijd binnen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om het zekere voor het onzekere te nemen en dit item te verwijderen uit de orders!

Hebben ze eindelijk een topproduct komt hij niet niet binnen. Het was weer te mooi om waar te zijn!

Ik hoor helaas dat Eurostar problemen heeft met levering. Op welke producten dit precies betrekking heeft weet ik niet, maar op zeker zullen een groot aantal producten NIET binnenkomen

Opzich niet heel apart te noemen. Er zijn veel problemen in shanghai dus dat er meerdere importeurs last van hebben is niet zo gek.

Zijn er containers van Totaal over de reling van het schip geslagen ofzo? Jemig...

Haha. Nee, door de Groene Khmer alvast geregeld. Sorry heren, ik kon het niet laten.

Heel jammer die aantallen van VWT en de melding betreffende Eurostar, maakt mij wat ongerust over de rest. We hopen en we hopen...

Ach voor jaarwisseling 2021-2022 is het vast wel binnen. Eind goed, al goed toch? Want dit voorgenomen verbod is immers tijdelijk :bonk:

Ik begreep dat er een aantal containers van diverse importeurs pas rond de jaarwisseling of in 2021 binnenkwamen. Denk dat we daar dit jaar weinig zorgen over hoeven te maken.

Back
Bovenaan