Artificial [Compound]

Waarom twijfel ik om deze te bestellen voor de hoofdprijs (decemberprijs)? Ik vind het werkelijk waar een prachtige bak, maar zooo flink aan de prijs voor 25mm + 30mm. Voor €130 had ik hem meteen genomen.

Maar alle effecten vind ik echt prachtig uitgewerkt. En dat stukje fan-shape is ook echt fan-shape.

Tot nu toe heb ik me volledig aan m'n principes gehouden, op de Lion van China Red na (€160), maar wellicht komt deze erbij als impuls aankoop de 28ste... Puur om de mooie effecten eigenlijk. Aan de andere kant hoop ik dat 'ie uitverkocht is tegen die tijd haha.

Laatst bewerkt:
Owjee kruit stress! Deze of de Riakeo beauty.. ik heb voor me zelf besloten hier een keuze uit te maken.

Heb wat meer filmpjes gekeken en kan de artificial meer waarderen wel. Heb vandaag wel meer Riakeo gekocht maar deze niet.

Vind het een hele mooie bak met mooie verschillende effecten. Vind vaak Riakeo mooi, maar wel wat eentonig. Deze valt meer op in diversiteit. Had gehoopt dat hij bij Vathorst misschien wat goedkoper zou worden, maar ook toch nog 219 ballen oeff.

Ook deze video (short) van deze box meerdere keren gekeken en wat een volume heeft deze box!
Vind het persoonlijk jammer dat bijna alles in waaiervorm moet staan bij RIAKEO maar goed, waardeer het nu wel meer.
Effecten goed in orde, fraaie kleuren en dan die mine icm die falling fish tales!!!!! mijn god, heel erg fraai.

kleinigheidje, de opbouw is niet echt goed te volgen, had de combinatie toch net iets anders voor ogen gehad.
verder 9,5/10

gekocht:)

Dit vind ik echt een mooi kunstig stukje vuurwerk hoor! Geweldig mooi die falling fish leaves. Deze staat volgend jaar op de lijst. Ben sowieso benieuwd wat Riakeo volgend jaar in de freakshops gaat doen qua prijzen.

Eén woord: KWALITEIT! Wat een geweldige bak, en die fan shape rijen.. zoals mijn maat al zegt lijkt dit wel erg op de Branco van het oude Evolution. Eindelijk is deze kwaliteit weer verkrijgbaar in NL. In tegenstelling tot vorig jaar zeg ik "kom maar op met dat kooiloze vuurwerk". Met de burst is helemaal niks mis mee!

Eén woord: KWALITEIT! Wat een geweldige bak, en die fan shape rijen.. zoals mijn maat al zegt lijkt dit wel erg op de Branco van het oude Evolution. Eindelijk is deze kwaliteit weer verkrijgbaar in NL. In tegenstelling tot vorig jaar zeg ik "kom maar op met dat kooiloze vuurwerk". Met de burst is helemaal niks mis mee!
Fantastische mooie bak dit. Kleur, de falling leafes nu al zin in deze morgen 🤩

Heerlijk om te zien! Dit is een van de weinige die ik niet heb van Riakeo. Volgend jaar!

We kunnen beter vanavond om 12 uur afsteken dan morgen heb ik het idee 😅

Zo dan wat een bak, ook fijn dat ze kooiloos zijn voor de verandering. Freak acties zeker voor in de gaten houden komende tijd.

ziet er goed zeg. Dit had ik niet verewcht eigenlijk. Zo te zien stond er ook aardige wind ?

Ik had het ook niet zo goed verwacht, The Great Wall zal echt genieten zijn voor wie hem hebben.

Stond een redelijke wind ja, maar Morgen wordt er nog meer wind verwacht dus daarom maar vandaag gedaan. Maar wie weet valt het ook weer mee Morgen... Het deed nu in ieder geval nog nettt geen afbreuk aan de effecten vond ik.

Back
Bovenaan