Arno is echt gek geworden.

Wat voor zieke geest ben je wel niet als je dit soort schokkende foto's gebruikt met als doel om consumentenvuurwerk te verbieden en weet ik wel niet meer daarna.
Het lijkt me zinvoller om daar verder geen aandacht aan te besteden.
Nu zijn ze echt TE VER gegaan bij gl!

Arno Bonte is toch die drugsverslaagde Groenlinkers die bij spuiten en slikken stoned op TV was? Moet je dat soort mensen serieus nemen?

Jakkiebah, wat een goor gezicht bij die eerste foto. Maar wat heeft die vent een grote kronkel in zijn hersens zeg. Het lijkt er wel op alsof hij 24 uur per dag bezig is met vuurwerkhaatzaaien.

zo kun je alle arbeid wel afschaffen want overal zitten risico's aan..
ik vind het heel erg voor de mensen die een familie lid missen of voor de rest van hun leven een arm of been moeten missen, maar om dat zulke foto's te gaan gebruiken voor je eigen campange tegen vuurwerk vind ik erg respectloos.

Hmmm India en China... Bijna hetzelfde.. En is het niet altijd dat er altijd wel gewonden en doden vallen in een vuurwerkfabriek.. Oke het is gevaarlijk, maar dan kunnen ze net zo goed alle auto's verbieden, want daar komen ook heel wat doden en gewonden door ieder jaar!

Zullen we anders eens wat foto's posten van hoe zijn Hema hempjes in China door kleine kinderen worden gefabriceerd, hypocriete arnootje

Wat is die Arno toch een vies, vuil en misselijk mannetje! Ik walg van hem als ik dit zie, hij trekt alles totaal uit zijn verband! Hij probeert mensen enkel te schockeren, zoveel mogelijk zoeken naar vieze gore plaatjes. Dit gaat echt helemaal nergens over!

ik heb echt zin om hem de feiten eens goed onder zijn neus te drukken..
ik word echt gek van al die negatieve berichten over consumenten vuurwerk.

Ik weet niet in welke context hij dit geplaatst, maar hij wil dit zo graag laten zien dat hij aan het punt voorbij gaat wat de auteur hiermee wil. Volgens mij is hij gelijk door gescrold. Het volgende staat namelijk dik gedrukt onderaan de tekst.

"Note: As there are lots of misinterpretations I am making this clear,this documentary is not about fireworks industry,not about celebrating Diwali and I strongly condemn turning it into political.This is just an attempt to emphasize that factories in sivakasi should be made a safer place to work."

Oftewel iets met een klok en een klepel mijnheer Bonte..

Weer een reactie van Arno:

Meldpunt Vuurwerkoverlast down.Door continue cyberaanvallen van vuurwerkterroristjes.Beste bewijs dat vuurwerk bij hun in slechte handen is.

Dit tweette hij een paar minuten geleden:

Arno Bonte ‏@arnobonte

Meldpunt Vuurwerkoverlast down. Door continue cyberaanvallen van vuurwerkterroristjes. Beste bewijs dat vuurwerk bij hun in slechte handen is.

:frusty:

Weer een reactie van Arno:

Meldpunt Vuurwerkoverlast down.Door continue cyberaanvallen van vuurwerkterroristjes.Beste bewijs dat vuurwerk bij hun in slechte handen is.
Nee HIJ pakt zijn hele campagne slimmer aan wil je zeggen?... -.-

Komt 'ie weer met een *** argument.
Ik zie soms nieuwsberichten en tweets van het meldpunt dat er steeds meer meldingen zijn. Volgens mij is die website al 2 dagen lang non-stop offline.

Ik denk dat hij eerst eventjes moet nadenken voordat hij wat op internet post, maakt of doet. Zijn tweets slaan nergens op en die website is ook een grote failure, want die wordt binnen een mum van tijd neergehaald.

Weet je wat ik nou vervelend vind? Dat het nou wel zo is dat dit foto's zijn uit India, dat het weer een zwak argument is van die droeftoeter, maar dat deze foto's me toch echt wel wat doen.

Deze populist is echt te walgelijk voor woorden. Wat ik ook wel bijzonder vind is dat hij tegenstanders met materiekennis die met hem in discussie willen gaan blokkeert. Is dit volksvertegenwoordiging anno 2012-1213?

Wat zou zijn partijleiding daarvan vinden:devil:

Deze populist is echt te walgelijk voor woorden. Wat ik ook wel bijzonder vind is dat hij tegenstanders met materiekennis die met hem in discussie willen gaan blokkeert. Is dit volksvertegenwoordiging anno 2012-1213?

Wat zou zijn partijleiding daarvan vinden:devil:

Dat hij mensen blokkeert is 100% een teken van zwakte,hij laat alleen de dingen staan die hij graag wil zien of horen.

Volgens Ajax-trainer Frank de Boer zijn h0mo's niet sportief en ontbreekt het hen aan motoriek. De Boer doet deze uitlatingen in een interview met BNN.

'Als je de h0mo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij h0mo's. Misschien is dat het', aldus De Boer in antwoord op de vraag van verslaggever Tim Hofman die wil weten waarom er zo weinig h0mo's in het profvoetbal te vinden zijn.

Ajax eist verbod
Omroep BNN maakt 4 augustus op televisie een thema-avond onder de naam FC Gay. Het onderstaande filmpje dient als promo voor het programma. Ajax is echter niet blij met het fragment. Hofman zou De Boer de woorden in de mond hebben gelegd en volgens Veronica Magazine verbiedt de club om die reden de promo uit te zenden.

Een woordvoerder van Ajax meldt verder dat de uitspraak van De Boer 'wat onhandig is', maar verder een zaak van de trainer zelf is. 'Het filmpje is niet eens bij Ajax opgenomen.'

Excuses
Het COC eist dat De Boer zijn excuses aanbiedt. 'Hij geeft een signaal af dat h0mo's niet welkom zijn in het voetbal', aldus een woordvoerder van de h0mobelangenorganisatie tegenover het ANP.

'Het lijkt nu alsof h0moseksuelen niet sportief zijn, en als ze dat wel zijn, alleen aan turnen of zo doen. Hij bevestigt het stereotype. We eisen excuses en hopen dat hij hier nog eens over nadenkt', reageert het COC.

'Strom in glas water'
Franks broer Ronald laat op Twitter weten dat er wat hem betreft weinig aan de hand is. 'Weet niet wat er precies aan de hand is, maar mijn broer heeft niks tegen h0mo's en is helemaal geen type om mensen te kwetsen #Storminglaswater', aldus Ronald.

Frank de Boer is een wijs man. Sommige (niet allemaal dus!) h0mo's zijn zéér onsportief. Als ze niet kunnen winnen, dan spelen ze vieze spelletjes. :D

Bonte plagen. Moet kunnen. Toch? Dus vat het allemaal niet zo zwaar op.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan