Arno Bonte: 'SCHULD VAN GEENSTIJL!'

Wel fijn dat deze persoon geen adviseur heeft. Al heeft ie 1 hersencel meer, dan laat je toch niet zulke onzin de media in slingeren.... De schuld van GS:cry::frusty:

nou weten we wat we voor de rest van het jaar moeten gaan doen .:devil:
maar eeh ieder jaar heeft hij wel wat te stellen met die site .
voor gaande jaren heeft die site ook al omdat hij bezweek .
wanneer leert die gast nou eens een keer van zijn fouten .

Boys elke vals melding screenshotten.
Ff zo laten en bij zijn hoogtepunt melden bij de nieuwssites.
Dan staan de krnt groot vol.
Kan ad en rtl er ook niet meer onderuit

Allemaal leuk en aardig maar filter al die andere nep meldingen dan ook even. Uiteindelijk kan iedereen gewoon een melding plaatsen terwijl er niets aan de hand is... Hoe ga je het controleren? Niet. Je gaat mij niet vertellen dat er al 22.000+ meldingen zijn van 'vuurwerkoverlast'... Heb nog maar weinig gehoord dit jaar. En is 1 knal al gelijk overlast? Triest volk af en toe...

haha gemeente amsterdam reageerde ook al dat ze zich niet herkenden in hem meldingen Triest figuur. Bel wolfheze op. Dat er nog steeds een gek bij hun is ontsnapt die losloopt :P

Ik geloof niet dat er in een paar dagen tijd al 22000 keer geknald is, al was het maar 20% daarvan! Zeker niet dat 10 mensen in dezelfde straat of wijk de moeite hebben genomen om overlast van 1 a 2 knallen te melden! Ik zelf hoor weinig geknal, maar ja we hebben dan ook geïsoleerde dubbele beglazing....zoals de meeste huishoudens! Het begrip "overlast" zal dan ook echt wel meevallen! Als er echt iets aan de hand is wat niet door de beugel kan, dan belt men de politie!

rabobank.jpg

Prachtig artikel. Dat 'dikbetaald' is nog wel het mooiste haha. Zelf de boel te belazeren met je mooie cijfertjes, vervolgens worden geconfronteerd met je leugens en dan maar om je heen gaan slaan. Way to go mister 'magniet'er'!:applause:

Voor de mensen die em nog niet kennen, klassiekertje van GS:

Maar wat ik me bedacht..
Dat vuurwerk beleid van 10:00 naar 18:00 is toch ook (groten(/deels)) voortgekomen uit dat meldpunt van 'm? Die is nu dus nietig verklaard en bestaat uit onjuiste gegevens. In de rechtstaat ga je dan vrijuit en is de zaak 'dissmissed' Oftewel, gelijk terug draaien die regel!
Ja toch? Kunnen we hier nog een mooi slaatje uit slaan?

Maar wat ik me bedacht..
Dat vuurwerk beleid van 10:00 naar 18:00 is toch ook (groten(/deels)) voortgekomen uit dat meldpunt van 'm? Die is nu dus nietig verklaard en bestaat uit onjuiste gegevens. In de rechtstaat ga je dan vrijuit en is de zaak 'dissmissed' Oftewel, gelijk terug draaien die regel!
Ja toch? Kunnen we hier nog een mooi slaatje uit slaan?

Keep on dreaming :(

Dit is genieten. Daar kan ik echt van genieten en zulke geluiperige figuren door de mand vallen en dan als een kat in het nauw rare sprongen gaan lopen maken.
Heerlijk dat ie zo op ze bek gaan deze stumperd

Ik heb heel die shit op tweeter niet gevolgd, maar als ik dat hoofd zie weet ik meteen waarom een gemiddelde groen likker zijn levensstijl in stand houd. ze willen gewoon belazerd worden door een jankmuil, om zichzelf in te kunnen vinden. heel dat groen links is gebaseerd op deze strategie, verder dient het geen enkel nut, gewoon een zielige mensen partij.

Back
Bovenaan