Arnhem 24 mei 2014

DarkSoul

VWC lid
Stad/dorp: Arnhem
Locatie: braakliggend terrein gelegen aan de Stadsblokkenweg. Zelfde als met Koningsdag. Publiek staat op Rijnkade of Arnhem-Zuid op de Malburgse Banddijk.
Datum: zaterdag 24-05-2014
Tijdstip: 22.00u
Schietbedrijf: Katan
Max. kaliber: Professioneel en consumentenvuurwerk 1.4 G/S
Bijzonderheden: Ter gelegenheid van de kermis

De veiligheidsafstand is 120 meter. Ik weet even niet zo uit mijn blote hoofd tot wel kaliber het dan is...3" ofzo??

Ik kom ook wel even langs, denk ik :) Het schijnt goed weer te worden, dus lekker een stukkie fietsen.
Ik kan geen film terug vinden van vorig jaar, maar wel van 2011:

Hierbij mijn filmpje van vanavond. Leuk groepje bij elkaar trouwens, bedankt voor de gezelligheid! Helaas was het nog te licht toen er begonnen werd, maar ach, dat is zo'n beetje traditie bij de Voorjaarskermis in Arnhem...

14077559538_5d50362779_z.jpg

14077559458_cc1d1f4a8b_z.jpg

14077560408_455610e952_z.jpg

14284375663_2136cc13cb_z.jpg

14284375743_f90e407855_z.jpg

Meer foto's op vuurwerkbieb

Mooie foto´s mark! Gaat steeds meer vooruit vind ik, top!

Met shows van Katan rond deze tijd is het vaak nog redelijk licht ja...
Als ik ze film, zoals op de kermis in Soest straks weer sta ik altijd zo dat de ondergaande zon achter me staat. Dan kijk je tegen een donkerdere lucht aan, scheelt best:)

vindt het ook wel eens mooi met nog een beetje blauwe achtergrond, is weer eens wat anders dan zwart:) maar hele mooie foto's hoor

Heb met oud en nieuw ook gefilmd in de schemer en sommige beelden en kleuren vind ik dan nog mooier op de camera naar voren komen dan in het donker:)

En Chromeeh, tevreden over je mic instellingen?

Heb met oud en nieuw ook gefilmd in de schemer en sommige beelden en kleuren vind ik dan nog mooier op de camera naar voren komen dan in het donker:)

En Chromeeh, tevreden over je mic instellingen?

klopt, zo vindt ik deze foto's mooier in schemer dan in donker. kleuren komen helderder over lijkt wel:cool:

Helaas niet zo heel lekker gefilmd. Was nog veel te licht :( Op het begin nog al zoeken naar de juiste waardes :(

Ik ben gister ook wezen kijken. Ach, het was vuurwerk en ik hoefde er niet ver voor te reizen. De show was handgefakkeld. Zat op zich prima in elkaar. Niets speciaals ofzo, maar goed, dat verwacht ik ook niet voor een kermisshowtje. Wel een prima opbouw en geen echt dode momenten. Dat het nog in de schemer geschoten werd zal wel een eis van de opdrachtgever zijn geweest. Met meer bewolking had het al een stukje donkerder geweest. Ik raad Katan wel aan om de gouden shells thuis te laten, als je weet dat je in het half donker gaat schieten. Die brocades kwamen echt totaal niet uit de verf, man. Dat terwijl de kleur shells juist erg leuk overkomen zo met die rook. Het creëert ook meer diepte in het vuurwerk, zo met nog wat schemer. De foto's van Mark zijn misschien wat vreemd zo in het licht, maar wel een stuk unieker.

Back
Bovenaan