Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad een topshow! Dit was genieten van begin tot eind. Hummers (leek wel de Monster King), shells gevuld met gilpatronen, zeer dikke staarten/candles en prachtige Willows die samen een Time Rain effect maakten. En wat een vette finale was dat
@Moontan & Alexy
Waar stonden jullie nu uiteindelijk? We konden jullie maar niet vinden. Wij begaven ons bij de achterste muur en stonden in het gezelschap van een groep FPM'ers, de crew van Pyromovies en "Startpagina"-Joost.
Ik heb de show er overigens zeer strak op staan, mede dankzij het gebruik van het statief van Jeroen13,7 (waarvoor dank) Deze publiceer ik echter later op mijn gemak. Ik weet dat er nu zo druk gemonteerd en gepubliceerd wordt, dat er straks waarschijnlijk beelden vanuit iedere hoek te vinden zijn
Groetjes,
Cameo
Wat jammer!!Ik heb vannacht zelfs een tijd doorgehaald om de film vanochtend nog te kunnen plaatsen, hij staat geheel gereed, maar wéér (doodzonde) ligt de server van Pyroworld eruit waardoor er geen hosting is voor onze film. Spijtig, ik vind de film prima gelukt en wilde hem dan ook direct met jullie delen, maar het mag niet zo zijn...
Ik heb vernomen dat het op z'n vroegst maandag opgelost is, maar 100% zekerheid kunnen we niet garanderen, baal enorm, heeft me ook slechts een kleine 2 uur slaap opgeleverd, allemaal voor niets.![]()
Ik heb vannacht zelfs een tijd doorgehaald om de film vanochtend nog te kunnen plaatsen, hij staat geheel gereed, maar wéér (doodzonde) ligt de server van Pyroworld eruit waardoor er geen hosting is voor onze film. Spijtig, ik vind de film prima gelukt en wilde hem dan ook direct met jullie delen, maar het mag niet zo zijn...
Ik heb vernomen dat het op z'n vroegst maandag opgelost is, maar 100% zekerheid kunnen we niet garanderen, baal enorm, heeft me ook slechts een kleine 2 uur slaap opgeleverd, allemaal voor niets.![]()
Ik heb vannacht zelfs een tijd doorgehaald om de film vanochtend nog te kunnen plaatsen, hij staat geheel gereed, maar wéér (doodzonde) ligt de server van Pyroworld eruit waardoor er geen hosting is voor onze film. Spijtig, ik vind de film prima gelukt en wilde hem dan ook direct met jullie delen, maar het mag niet zo zijn...
Mooi dat je meteen aan de slag bent gegaan man! Eventueel kan je hem hier vast uploaden. Gewoon een upload pagina waar je film meteen in wmp opent als je op de download link klikt... (ohja je download link verschijnt onderaan de lijst na het uploaden)
(ooooh verkeerde quote knop.. nu ben je ook ge-thanked)
Hey dan heb ik je nog zien staan man (dat dak waarvan die schijnwerpers in je gezicht schenen?)! Ik stond eerst rechts naast die groep waar jij bijstond, toen ben ik naar beneden gegaan. Wij (Moontan Kruitsnuiven Mattenfreak Omepje en ik) stonden ongeveer bij die wereldbol die je zag staan in de tuin 'beneden'. Ohja ik heb nog een 'gezellig praatje' (not) gehouden met een paar mensen.......
Nouja volgende keer nummers uitwisselen zodat we is kunnen meeten met z'n allen!
Ik ben benieuw naar je film Cameo, ik zie hem wel verschijnen een keer...
Gr. Alex![]()