Aparte/mooie vuurwerk foto's

Zena was idd dicht ivm. vakantie zag ik op de socials voorbijkomen. Vandaag weer open als het goed is.

Altijd leuk zo'n tripje Baarle vroeg in het jaar. Zal lekker druk worden komende tijd, ook met het oog op het WK.

Vanmorgen een ritje Duitsland gemaakt naar Fireworxxx. Om toch met de hobby bezig te zijn mezelf voorgenomen om dit jaar alle cat. 1 van Funke te “sparen”. Zo blijft het toch een beetje het gevoel van een collectie bij elkaar sprokkelen.

Leuk winkeltje, vriendelijke eigenaar, ik kom er dit jaar nog een keer terug denk ik!

IMG_6915.jpeg

@Tegendraads weet je zeker dat Zena dicht was? Een paar meter verder dan op je foto van het rolluik ga je links de poort in en dan loop je recht op de showroom af.

Ja, ik ben de poort ingelopen en heb op een deur of drie staan kloppen, waren allemaal op slot.

Toen maar naar dat rolluik toegelopen en daar stond op het affiche in kleine lettertjes: 6 Juni gesloten.
Erg jammer en als ik het van te voren had geweten dan was ik bijvoorbeeld volgend weekend gegaan.

Net voor mij was er een stelletje ook voor de eerste keer in Baarle die kwamen net bij Loots vandaan.
En toen ik weg wilde gaan waren er twee heren die naar Zena wilde lopen dus maar even verteld dat ze dicht waren.

Maar geeft niet, des te meer reden om later in het jaar nog eens naar Baarle te gaan. ;)

Zena was idd dicht ivm. vakantie zag ik op de socials voorbijkomen. Vandaag weer open als het goed is.

Altijd leuk zo'n tripje Baarle vroeg in het jaar. Zal lekker druk worden komende tijd, ook met het oog op het WK.

Wat mij opviel was dat de mensen die ik tegenkwam voornamelijk rookfakkels kochten.
En ja, natuurlijk was oranje de meest gemaakte keuze!

Maar 'echt' vuurwerk werd er niet verkocht aan die paar mensen.

Back
Bovenaan