Aparte/mooie vuurwerk foto's

Puur uit interesse, welke instellingen heb je hiervoor gebruikt?

Sowieso altijd op de M-stand.
Bij die laatste foto een diafragama van 20 en sluitertijd van 5 seconden. De rest stel ik niet in, doe ik later op de computer omdat ik in RAW fotografeer. Niet dat ik deze foto heb bewerkt, maar wel belichting even aanpassen.

34sjg5f.jpg

Blijft mooi de strijd tussen Duindorp en Scheveningen.

zo speciaal hoeft het allemaal niet ;-)

- Spiegel reflex camera
- Statief
- Draad ontspanner

en je kan beginnen :-)
Qua instellingen kan je veel verschillende dingen proberen :-)

zo speciaal hoeft het allemaal niet ;-)

- Spiegel reflex camera
- Statief
- Draad ontspanner

en je kan beginnen :-)
Qua instellingen kan je veel verschillende dingen proberen :-)

Wat een te gekke foto's!! Heb al 6 maanden een hagelnieuwe SLR liggen. Hooguit 20 foto's gemaakt.

Lijkt maar niet te lukken en ik ben niet echt heel geduldig met dit soort zaken :)

Wat een te gekke foto's!! Heb al 6 maanden een hagelnieuwe SLR liggen. Hooguit 20 foto's gemaakt.

Lijkt maar niet te lukken en ik ben niet echt heel geduldig met dit soort zaken :)

thanks voor het compliment, wat lukt er niet en waar loop je tegenaan ? en wat voor vuurwerk foto`s vind je zelf mooi ?
miss dat ik je er wat tips over kan geven ?

Bij de foto's van jou zie ik het gehele vuurwerk. Heeft als ik het goed heb met sluitertijd te maken. Ik heb alleen een flits of niets of een lichtje......Verder de kleuren die je vastlegt zijn prachtig.

Door jou foto's en van andere die ik zie krijg ik er wel weer zin in om er goed in te verdiepen.

Bij de foto's van jou zie ik het gehele vuurwerk. Heeft als ik het goed heb met sluitertijd te maken. Ik heb alleen een flits of niets of een lichtje......Verder de kleuren die je vastlegt zijn prachtig.

Door jou foto's en van andere die ik zie krijg ik er wel weer zin in om er goed in te verdiepen.

Gewoon ermee door gaan :-) , het is hartstikke tof als het je eenmaal lukt !
En ja het heeft met de sluitertijd te maken, mijn foto`s zijn meestal rond de 1,5 tot 2 seconden omdat dat voor mijn gevoel het meest met de werkelijkheid overeenkomt.
Maar er zijn genoeg mensen die richting de 6 tot 10 seconden gaan, het is maar net wat je zelf mooi vind.
wel belangrijk hierbij is een goed statief anders lukt het niet.

succes met je foto`s ik ben benieuwd :-)

Gewoon ermee door gaan :-) , het is hartstikke tof als het je eenmaal lukt !
En ja het heeft met de sluitertijd te maken, mijn foto`s zijn meestal rond de 1,5 tot 2 seconden omdat dat voor mijn gevoel het meest met de werkelijkheid overeenkomt.
Maar er zijn genoeg mensen die richting de 6 tot 10 seconden gaan, het is maar net wat je zelf mooi vind.
wel belangrijk hierbij is een goed statief anders lukt het niet.

succes met je foto`s ik ben benieuwd :-)

Bedankt. Alleen statief of ook afstandsbediening?

Back
Bovenaan