Aparte/mooie vuurwerk foto's

Appart zijn ze niet, mooi wel.

Geschoten met Nikon D90

DSC_2597.jpg

DSC_2605.jpg

DSC_2607.jpg

DSC_2614.jpg

DSC_2615.jpg

DSC_2626.jpg

DSC_2630.jpg

DSC_2632.jpg

DSC_2638.jpg

DSC_2641.jpg

DSC_2669.jpg

DSC_2674.jpg

DSC_2680.jpg

DSC_2715.jpg

DSC_2717.jpg

DSC_2737.jpg

DSC_2750.jpg

DSC_2753.jpg

DSC_2755.jpg

DSC_2756.jpg

Laatst bewerkt:
Iemand die een link naar de sfeerfoto heeft?

Er staan volgens mij een aantal huizen ofzo op met vuurwerk in de lucht, het is verder ook besneeuwt.

Deze foto heb ik zelf vorige week gemaakt. Strict genomen geen vuurwerk, maar wel een werk met vuur :p Een brandende fakkel heb ik gebruikt.

The_stairs_is_on_fire_by_DrakeSun.jpg

Deze foto is gemaakt is een leegstaand slooppand. Je kan daar weinig kwaad doen en er staat weinig brandbaars meer in het hele gebouw: puur een skelet wat er nog staat. Ik heb hierbij gebruikt gemaakt van een kleine fakkel. Terwijl de foto gemaakt wordt (sluitertijd van zo'n 40 seconden), loop je zelf met de fakkel het traject af. Je beweegt dus een lichtbron over een route. Je kan ook een zaklamp, fietslampje of andere lichtbron gebruiken, zodat je dit ook in je eigen woning kan doen. Want met een brandende fakkel door je eigen huis gaan lopen is vragen om problemen.
De techniek om deze foto te maken heet "light painting".

Laatst bewerkt:
DarkSoul, ik vind het uit artistiek oogpunt echt wel mooi om te zien.
Echter vanuit het oogpunt verantwoord bezig zijn, sla je hier een klein beetje de plank mis vind ik.

Jij weet misschien exact wat je gedaan hebt om tot dit beeld te komen, maar anderen totaal niet Straks gaat men het proberen na te maken o.i.d. en dan kunnen we weer wat slechte nieuwsberichten verwachten...want ´wij spelen met vuur` toch?

DarkSoul, ik vind het uit artistiek oogpunt echt wel mooi om te zien.
Echter vanuit het oogpunt verantwoord bezig zijn, sla je hier een klein beetje de plank mis vind ik.

Jij weet misschien exact wat je gedaan hebt om tot dit beeld te komen, maar anderen totaal niet Straks gaat men het proberen na te maken o.i.d. en dan kunnen we weer wat slechte nieuwsberichten verwachten...want ´wij spelen met vuur` toch?

Hm...zo had ik het totaal niet bekeken, maar je hebt een punt. Ik pas m'n post even aan, om duidelijk te maken hoe de foto tot stand is gekomen.

Back
Bovenaan