Aparte/mooie vuurwerk foto's

nieuwe kans dan.

rotje.jpg

Pim Fortuyn was een terrorist!

:D

Vandaag bij tuincentrum Groenrijk geweest en wat kwam ik daar tegen, jawel de vuurwerk collectie stond daar al ten toon gesteld :D:p:cool:

Zo gaan in Italië de bommetjes van A naar B, gewoon los in de bus, want in dozen of alles vastzetten is allemaal maar lastig met uitladen.

21873128127696323715694.jpg

21873128127692323615694.jpg

De inhoud van de achterbak is ruim 10x de waarde van de auto zelf, geweldig!

Aangezien ik me er helemaal niet mee bezig hou, aan wat voor bedragen moet ik denken ?? en dan bedoel ik gewoon de legale weg natuurlijk.
zijn die dingen een 10tje per stuk 50/100 ik weet het niet :p en dat zit me dwars hahaha

p.s is gewoon uit intresse :-) ,
Thanks gr stefan

Aangezien ik me er helemaal niet mee bezig hou, aan wat voor bedragen moet ik denken ?? en dan bedoel ik gewoon de legale weg natuurlijk.
zijn die dingen een 10tje per stuk 50/100 ik weet het niet :p en dat zit me dwars hahaha

p.s is gewoon uit intresse :-) ,
Thanks gr stefan

Die bommen komen allemaal uit eigen fabriek, kosten zullen niet al te hoog zijn voor hun, zeker als je ziet wat de gemiddelde budgetten zijn voor een show in Italië, maar een preciese prijs weet ik niet.

Leuk topic, behoorlijk aantal zeer mooie foto's gezien! Krijg, als ik dit topic zo bekijk, wel weer zin om weer vuurwerkfoto's te gaan maken :-D

Back
Bovenaan